הודעה לעיתונות

Analog Devices משלים את רכישת Maxim Integrated

וילמינגטון, מסצ'וסטס, 26 באוגוסט 2021, (BUSINESS WIRE):

Analog Devices, Inc (נאסד"ק: ADI) הכריזה על השלמת הרכישה, שהוכרזה זה מכבר, של Maxim Integrated Products, Inc (נאסד"ק: NXIM). השילוב מחזק עוד יותר את מעמדה של ADI כיצרנית מוליכים למחצה בעלי ביצועים גבוהים עם הכנסות בתריסר החודשים האחרונים המסתכמות בלמעלה מ-9 מיליארד דולר, שולי רווח מובילים בתעשייה, ותזרים מזומנים חופשי של יותר מ-3 מיליארד דולר1 על בסיס דו"ח פרו פורמה.

"היום הוא ציון דרך אדיר עבור ADI ואני שמח לברך את הצוות של Maxim, החולק את התשוקה שלנו לפתור את בעיות הטכנולוגיה המורכבות ביותר של לקוחותינו", אמר וינסנט רוש, הנשיא והמנכ"ל. "עם יותר מ-10,000 מהנדסים והרוחב והעומק המוגדלים של הטכנולוגיות המובילות שלנו, אנו ממוקמים היטב לפתח פתרונות מתקדמים יותר עבור הלקוחות שלנו. יחד, נניע את הגלים הבאים של חדשנות בשוק המוליכים למחצה האנלוגיים, תוך הנדסת עתיד בריאה ובטוחה יותר, ויותר בת קיימא לכולם".

על פי תנאי ההסכם הסופי, המחזיקים במניות של Maxim קיבלו 0.63 מניה רגילה של ADI עבור כל מניה רגילה של Maxim. המניות הרגילות של Maxim לא יהיו יותר רשומות למסחר בבורסת המניות נאסד"ק.

דירקטוריון משולב

בקשר לסגירת העסקה, טונצ' דולוקה, לשעבר נשיא ומנכ"ל Maxim, ומרצדס ג'ונסון, לשעבר מנכ"ל Avago Technologies, יצטרפו לדירקטוריון ADI. מר דולוקה וגברת ג'ונסון כיהנו בדירקטוריון של Maxim עד לסגירת העסקה.

שיחת ועידה מיוחדת למשקיעים ושידור אינטרנט

ADI מתכננת לארח שידור אינטרנט כדי לדון בסדרי העדיפויות הקרובים של הקצאת ההון שלה ובתחזית הפיסקלית המעודכנת לרבעון הרביעי של 2021. שידור האינטרנט אמור להתחיל בסביבות השעה 8:30 בבוקר שעון מזרח (15:30 שעון ישראל) ב-8 בספטמבר 2021 עם וינסנט רוש, נשיא ומנכ"ל, פרשנת' מהנדרה-ראג'ה, סגן נשיא בכיר, פיננסים וסמנכ"ל פיננסי, ומייקל לוקרלי, מנהל בכיר לקשרי משקיעים.

ניתן לגשת לשידור האינטרנט ולמצגת הנלווית בשידור חי באינטרנט באתר קשרי המשקיעים של Analog Devices בכתובת investor.analog.com, או בדלפון כמפורט להלן:

חיוג משתתף (מקומי ובינלאומי): (833) 423-0297

קוד גישה בינלאומי למשתתפים: 8334230297

*אין צורך בקוד גישה עבור חיוג נכנס מקומי

שידור חוזר של שיחת הוועידה יהיה זמין כשעתיים לאחר סיום השיחה וניתן לגשת אליו עד שבועיים, על ידי חיוג 855-859-2056 והזנת מזהה הוועידה: 7115409.

הן ההודעה לעיתונות והן הגרסה המאוחסנת בארכיון של שידור האינטרנט יהיו זמינות ב- investor.analog.com.

אודות Analog Devices

Analog Devices, Inc. (נאסד"ק: ADI) פועלת במרכז הכלכלה הדיגיטלית המודרנית, וממירה תופעות מהעולם האמיתי לתובנה מעשית עם חבילה מקיפה של אותות אנלוגיים ומעורבים, ניהול הספק, תדר רדיו (RF) וטכנולוגיות דיגיטליות וחיישנים. ADI משרתת 125,000 לקוחות ברחבי העולם עם יותר מ-75,000 מוצרים בשוקי התעשייה, התקשורת, הרכב והצרכנות. מטה ADI נמצא בווילמינגטון, מסצ'וסטס. בקרו באתר http://www.analog.com.

מידע צופה פני עתיד

הודעה לעיתונות זו מכילה "הצהרות צופות פני עתיד" במשמעות חוקי ניירות הערך הפדרליים. הצהרות צופות פני עתיד מתייחסות למגוון נושאים, לרבות, למשל, הצהרות לגבי היתרונות הצפויים של העסקה, ההשפעה הצפויה של העסקה על התוצאות העסקיות והתפעוליות העתידיות של הארגון המשולב, והסכום הצפוי ועיתוי הסינרגיות מהעסקה. הצהרות שאינן עובדות היסטוריות, כולל הצהרות על האמונות, התוכניות והציפיות של ADI, הן הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות אלה מבוססות על הציפיות הנוכחיות של ADI וכפופות למספר גורמים וחוסר ודאות, אשר עלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה המתוארות בהצהרות צופות פני עתיד. הצהרות צופות פני עתיד מכילות לעתים קרובות מילים כגון "מצפה", "צפוי", "מתכוון", "תוכנית", "מאמין", "יהיה", "מעריך", "היה", "יעד" וביטויים דומים, כמו גם וריאציות או שליליות של מילים אלה. הגורמים החשובים הבאים וחוסר הוודאות, בין היתר, עלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה המתוארות בהצהרות צופות פני עתיד אלה: חוסר הוודאות לגבי משך התקופה, היקפה והשפעותיה של מגפת COVID-19; אי-ודאות פוליטית וכלכלית, לרבות כל התפוגגות בתנאים הכלכליים העולמיים או יציבות האשראי והשווקים הפיננסיים; שחיקה באמון הצרכנים וירידה בהוצאות הלקוחות; אי זמינות של חומרי גלם, שירותים, אספקה או יכולת ייצור; שינויים בהיקף הגיאוגרפי או בתמהיל המוצר או הלקוח; שינויים בסיווגי יצוא, תקנות יבוא ויצוא או מכסים ומכסים; שינויים בהערכת שיעור המס הצפוי של ADI בהתבסס על דיני המס הנוכחיים; היכולת של ADI לשלב בהצלחה את העסקים והטכנולוגיות של Maxim; הסיכון כי היתרונות והסינרגיה הצפויים של העסקה וסיכויי הצמיחה של החברה המשולבת לא יושגו במלואם במועד, או בכלל; תוצאות שליליות בענייני ליטיגציה, לרבות פוטנציאל לליטיגציה הקשורה לעסקה; הסיכון ש-ADI לא תוכל לשמר ולשכור אנשי מפתח; קשיים או הוצאות בלתי צפויים הנוגעים לעסקה, מענה לשותפים עסקיים ושמירה כתוצאה מהעסקה; אי ודאות לגבי הערך ארוך הטווח של המניה המשותפת של ADI; וההסחה של זמן הניהול בנושאים הקשורים לעסקה. לקבלת מידע נוסף על גורמים אחרים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות מהותית מאלה המתוארות בהצהרות צופות פני עתיד, עיין בדוחות התקופתיים המתאימים של ADI ו-Maxim ובהגשות אחרות לרשות ניירות ערך, לרבות גורמי הסיכון הכלולים בדוחות הרבעוניים האחרונים של ADI ומקסים בטופס 10-Q ובדוחות השנתיים בטופס 10-K.. הצהרות צופות פני עתיד מייצגות את הציפיות הנוכחיות של ההנהלה והן מהוות את הציפיות הנוכחיות של ההנהלה והן מטבעו לא בטוחים והם נעשים רק נכון לתאריך זה. למעט כנדרש על פי חוק, ADI אינה מתחייבת או נוטלת על עצמה כל חובה לעדכן הצהרות צופות פני עתיד, בין אם כתוצאה ממידע חדש ובין אם כדי לשקף את האירועים או הנסיבות הבאים או אחרת.

(ADI-WEB)

1 מבוסס על 12 חודשים נגררים שהסתיימו C- 31 ביולי 2021 עבור Analog Devices ו-12 חודשים רצופים שהסתיימו ב-26 ביוני 2021 עבור Maxim. תזרים מזומנים חופשי מוגדר כמזומנים נטו המסופקים על ידי פעילויות תפעוליות, שנקבעו בהתאם ל- GAAP, פחות תוספות לנכסים, מפעל וציוד, נטו.

צפו בגרסת המקור באתר www.businesswire.com:

https://www.businesswire.com/news/home/20210826005486/en/

ליצירת קשר:

Contacts for ADI
Investor Contact:
Mr. Michael Lucarelli
+1 781-461-3282
[email protected]
Media Contact:
Ms. Brittany Stone
+1 917-935-1456
[email protected]

מקור: Analog Devices, Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.