מפרסם: נוי תקשורת
תאריך: 15/09/2021 07:00
נושא: כלכלה עולמית
הודעה לעיתונות

אנדרסן גלובל נכנס לשוק בדרום מזרח אסיה

סן פרנסיסקו, 14 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Andersen Global מוסיפה רוחב לפלטפורמה שלה באסיה באמצעות הסכם שיתוף פעולה עם חברת המס והמשפט VDB Loi Limited, המרחיבה את הכיסוי הגיאוגרפי של הארגון כך שיכלול את קמבודיה, אינדונזיה, לאוס, מיאנמר ווייטנאם.

תחומי התנהלותה הכלליים של VDB Loi Limited, שבבעלות 10 שותפים ולמעלה מ-200 אנשי מקצוע, כוללים חברות, מימון ומחלוקות, התמחות באנרגיה ותשתיות, נדל"ן, טלקום, השקעות זרות ומיסוי. המשרד שנוסד בשנת 2012 על ידי השותף הבכיר אדווין ואנדרברוגן ושותפו המנהל ז'אן לוי, מוכר בעקביות על ידי Chambers and Partners, The Legal 500 ו- IFLR 1000 והוכתר בשנת 2020 לחברת המיסים של השנה על ידי International Tax Review.

"אנחנו שואפים להיות ארגון אמת מידה באזור שקובע את הסטנדרט לאיכות בתעשיות שונות", אמר ז'אן. "שיתוף הפעולה עם אנדרסן גלובל מאפשר לנו לעבוד עם מומחי מס ומשפט מרחבי העולם ומרחיב את היכולות שלנו לשרת לקוחות בצורה מרבית כשהם מרחיבים את הפעילות שלהם ברחבי העולם".

"באמצעות אינטראקציות קודמות, ראינו את המחוייבות של VDB Loi Limited לניהול ולשירות הטוב מסוגו", הוסיף מארק וורסאץ, יו"ר אנדרסן גלובל ומנכ"ל אנדרסן. "הם בנו פלטפורמה תחרותית בשווקים שלהם, נתון שמציב אותנו לצמיחה נוספת כאשר אנו שואפים לבנות נוכחות מרשימה באזור".

Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC , יש עכשיו יותר מ-8,000 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-298 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וכמו כן חֶברות שיתוף הפעולה שלה.

אנשי קשר:

Megan Tsuei
Andersen Global
415-764-2700

מקור: Andersen Global

תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.