צילום GLOBE NEWSWIRE
צילום GLOBE NEWSWIRE
LOGO
LOGO
צילום GLOBE NEWSWIRE
צילום GLOBE NEWSWIRE
הודעה לעיתונות

סוויג'ן מענגת את הצרכנים בסין עם פרמיזציה של שוקולד קונדיטוריה דל קלוריות

רנצ'ו סנטה מרגריטה, קליפורניה, 16 בספטמבר 2021 (GLOBE NEWSWIRE):

כששוק השוקולד באסיה-פסיפיק מגוון וטעם הצרכנים נמשך לתחכום, Sweegen הרחיבה את טביעת הרגל שלה לסין על ידי פיתוח שוקולד קונדיטוריה דל קלוריות פרימיום למותג TeChoco.

"Sweegen הדגימה את המשימה הכמעט בלתי אפשרית של ייצור מוצרי שוקולד קונדיטוריה טעימה דלת קלוריות ודלת סוכר", אמרה שרי מהון, סגנית נשיא בכירה, ראש החדשנות העולמית. "עכשיו, הצרכנים יכולים ליהנות משוקולדים פרימיום עם מרכיבים באיכות גבוהה ובריאות מודעים ללא אשמה ויתרונות בריאותיים דלי סוכר".

גיבוש מוצרי קונדיטוריית שוקולד הוא מורכב. בנוסף לחדשנות סביב מרקמים מעניינים, טעמים רצויים וצבעים אטרקטיביים, האתגר הגדול ביותר בגיבוש שוקולד קונדיטוריה הוא מרירות. האחוז הגבוה יותר של קקאו במוצרים הוא בדרך כלל עם יותר מרירות ופחות סוכר, אבל בריא יותר.

"אפנון טעם הוא אופציה אידיאלית עבור מפתחי מוצרים המתמחים בשוקולד קונדיטוריה של בריאות ואיכות חיים כדי לפתור את הרושם של חריפות, מרירות ושליטה במתיקות ובטעמים מתמשכים", אמרה מהון. "מרקם יכול לשפר את תחושת הפה ולעזור לרומם את המשיכה המפנקת של שוקולד".

לדברי מינטל, יותר ממחצית הצרכנים הסינים קונים שוקולד וממתקים כדי להתייחס לעצמם. למרות שהצרכנים בסין מבקשים לחוות פינוק בחטיפים המתוקים שלהם, הם מודעים לשמירה על משקל טוב, בריאות וכושר. צריכת הסוכר צפויה לרדת כיעד בריאותי ביוזמת "סין הבריאה 2030" היא להפחית את צריכת הסוכר ב -17 אחוזים לפחות. עם זאת, בעיות בריאותיות הקשורות להשמנת יתר וסוכרת מדאיגות גורמי בריאות ממשלתיים מכיוון שסין צורכת כ -15 מיליון טון סוכר בשנה.

מכירות השוקולד של קונדיטוריית TeChoco מרקיעות שחקים ביותר מ- 2,000 חנויות קמעונאיות, הן באינטרנט והן בחנויות לבנים ומלט, כולל ענקיות המסחר האלקטרוני טאובאו ו-DMall, וחנויות הנוחות Bianlifeng, ו-Lawson היפנית בסין. ללוסון לבדה יש יותר מ-3,000 חנויות בסין, שנמצאות בחמש ערים מרכזיות ובסביבותיה.

"TeChoco נמצאת בחזית של חדשנות קונדיטורית טובות יותר עבורך עם רמות גבוהות יותר של קקאו", אמרה מהון. "הם דוגמה למותג של מוצרי בריאות ואיכות חיים להפחתת סוכר בסין, תוך התמקדות בפתרונות מלאים לשימוש בממתיקים טבעיים בשילוב עם אפנון טעם כדי להניע את קבלת הצרכנים על מוצרים כדי לחקות את המוצרים המפנקים שהם מעדיפים ורוצים".

ככל שמכירות TeChoco ממשיכות, המוצרים מבטיחים למדינות אחרות באסיה-פסיפיק, כולל סינגפור ומלזיה, שם סוויג'ן קיבלה את אישור הסטיביה של Reb M stevia. Sweegen תקים סטודיו חדשנות אסיה-פסיפיק בסינגפור בתוך 12 החודשים הקרובים, שבו מותגים יכולים למנף את הטעמים המקומיים ולחקור פתרונות ליצירת מוצרים טעימים ללא סוכר.

סוויגן צופה את אישורו של Reb M בסין. עם הגעתו של ממתיק טבעי טעים יותר, החברה צופה את השוק הסיני פיתוח מוצרים נוספים עם סוכר מופחת וטעם מועדף לצרכן.

Sweegen מציעה למותגים פתרונות חסכוניים והפחתת סוכר חדשניים. תיק אפנון הטעם החזק שלה חיוני כדי לסייע בחסימת מרירות, להגביר את תפיסת המתיקות, לשפר את תחושת הטעם בפה או להפחית את החוזק בממתקים, משקאות, מוצרי חלב, מלוחים ומוצרי מאפה.

אודות SweeGen

SweeGen מספקת פתרונות של טעם מתוק ליצרני מזון ומשקאות ברחבי העולם.
יש לנו משימה להפחית את הסוכר והממתיקים המלאכותיים בתזונה הגלובלית שלנו. בשיתוף פעולה עם הלקוחות, אנו יוצרים מוצרים טעימים עם אפס סוכר שהצרכנים אוהבים. עם ממתיקי הסטיביה מהדור הבא הכי טובים בתיק שלנו כגון Bestevia® Rebs B, D, E, I, M, N יחד עם הידע המעמיק שלנו במשני טעם וחומרי מרקם, SweeGen מספקת פתרונות מובילים בענף שהלקוחות רוצים והצרכנים מעדיפים.

למידע נוסף, התקשרו בבקשה עם [email protected] ובקרו באתר של SweeGen, www.sweegen.com.

Cautionary Statement Concerning Forward-Looking Statements

This press release contains forward-looking statements, including, among other statements, statements regarding the future prospects for Reb M stevia leaf sweetener. These statements are based on current expectations but are subject to certain risks and uncertainties, many of which are difficult to predict and are beyond the control of Sweegen, Inc.
Relevant risks and uncertainties include those referenced in the historic filings of Sweegen, Inc. with the Securities and Exchange Commission. These risks and uncertainties could cause actual results to differ materially from those expressed in or implied by the forward-looking statements, and therefore should be carefully considered. Sweegen, Inc. assumes no obligation to update any forward-looking statements due to new information or future events or developments.
This press release contains forward-looking statements, including, among other statements, statements regarding the future prospects for Reb M stevia leaf sweetener. These statements are based on current expectations but are subject to certain risks and uncertainties, many of which are difficult to predict and are beyond the control of Sweegen, Inc.
Relevant risks and uncertainties include those referenced in the historic filings of Sweegen, Inc. with the Securities and Exchange Commission. These risks and uncertainties could cause actual results to differ materially from those expressed in or implied by the forward-looking state

קובץ מצורף:

  1. TeChoco Better-for-you chocolate
  2. TeChoco low calorie chocolate 2

ליצירת קשר:

Ana Arakelian
Sweegen
+1.949.709.0583
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.