LOGO
LOGO
LOGO
LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
BUSINESS WIRE LOGO
הודעה לעיתונות

Corpay Cross-Border הוכרזה כספקית רשמית עבור תשלומי FX של FINA

Corpay Cross-Border הוכרזה כספקית רשמית עבור תשלומי FX של FINA

בודפשט, הונגריה, 22 ביוני 2022, :(BUSINESS WIRE)

Fédération Internationale de Natation FINA)) ו-Corpay, מותג של FLEETCOR® (NYSE: FLT) ומובילה עולמית בתחום התשלומים העסקיים, שמחים היום להכריז על שיתוף פעולה רב-שנתי לפיו קבוצת Corpay Cross-Border תספק את פתרונות המט"ח (FX) שלה ל-FINA. העסקה החדשה הזו הוכרזה לרגל אליפות העולם ה-19 של FINA שתערך בבודפשט השנה, ותארח את ספורטאי הבריכה והמים המובילים בעולם.

הודעה לעיתונות זו כוללת מולטימדיה. צפו בהודעה המלאה כאן: https://www.businesswire.com/news/home/20220622005024/en/

FINA ומשפחת FINA הרחבה יותר יקבלו גישה לפתרונות המרת המט"ח החדשניים של Corpay כדי לסייע בניהול חשיפת המטבע לתשלומים בינלאומיים. בנוסף, פלטפורמת המסחר עטורת הפרסים של Corpay Cross-Border תאפשר ל-FINA לנהל תשלומי מט"ח גלובליים מנקודת גישה אחת.

כגוף המנהל הגלובלי של שישה ענפי מים - שחייה, כדור מים, קפיצה למים, קפיצה למים מגובה רב, שחייה אומנותית ושחייה במים פתוחים - שיתוף הפעולה של FINA עם Corpay Cross-Border ייצור הזדמנויות חשובות עבור קהילת המים העולמית, מארחי אירועים ושותפים של FINA המספקים פתרונות תשלומים בינלאומיים ויכולות מט"ח.*

נשיא FINA, קפטן חוסיין אל-מוסלם, הביע את ביטחונו בשותפות עם Corpay: "אנו נרגשים מאוד ש-Corpay Cross Border מצטרפת למשפחת FINA בתקופה כה מרגשת עבור הפדרציה. עם יותר משבעים אירועים בינלאומיים מדי שנה, שיתוף הפעולה הזה יעזור בוודאות לשפר את היעילות הפיננסית עם עסקאות המרת המט"ח המרובות שאנו מבצעים עם מארחי האירועים, הפדרציות, החברים והשותפים שלנו על בסיס שנתי".

נשיא Corpay Cross-Border, מארק פריי המשיך "Corpay Cross-Border מתכבדת מאוד להצטרף למשפחת FINA כספקית רשמית של תשלומי מט"ח. אני בטוח ש-FINA ומשפחת FINA הרחבה יותר ייהנו מגישה לתשלומים חוצי גבולות ולפתרונות ניהול סיכוני המט"ח שלנו, יחד עם הניסיון שלנו בתשלומים שנצבר בעולם הספורט. אנו מצפים לעזור להם בתפעול התשלומים הגלובליים שלהם ובביצוע התוכניות שלהם לנהל את סיכוני המטבע שלהם במשך שנים רבות".

אודות Corpay

Corpay היא מובילה עולמית בתשלומים עסקיים, ועוזרת לחברות בכל הגדלים לעקוב, לנהל ולשלם בצורה טובה יותר את ההוצאות שלהן. Corpay מספקת ללקוחות חבילה מקיפה של פתרונות תשלום מקוונים, לרבות תשלום חשבונות, אוטומציה של AP, תשלומים חוצי גבולות, ניהול סיכוני מטבע ותוכניות כרטיסי מועדון מסחריים. כמנפיקה המסחרית הגדולה ביותר של מאסטרקארד בצפון אמריקה, Corpay מטפלת ביותר ממיליארד עסקאות מדי שנה. Corpay היא חלק מתיק המותגים FLEETCOR (NYSE: FLT). למידע נוסף בקרו ב-www.corpay.com.

אודות International Swimming Federation/ Fédération Internationale de Natation
FINA, שנוסדה בשנת 1908, היא הגוף המנהל העולמי לספורט ימי. היעדים העיקריים של FINA הם לקדם ולעודד את הפיתוח של ספורט ימי ברחבי העולם, הבטחת תחרות הוגנת והשתתפות אוניברסלית. היא מורכבת מ-209 פדרציות לאומיות בשש יבשות, ובסיסה בעיר הבירה האולימפית לוזאן, שוויץ. FINA וענפי המים שלה הם עמוד תווך של התנועה האולימפית ומספקים תרומה מכרעת להצלחת המשחקים. חמישה ענפי FINA כלולים כיום בתוכנית האולימפית הרבע שנתית - שחייה, כדור מים, קפיצה למים, שחייה אומנותית ושחייה במים פתוחים.

1 "Corpay" (מותג Fleetcor (NYSE: FLT)) במסמך זה מתייחס בעיקר למחלקה חוצת הגבולות של קורפוי https://payments.corpay.com/cross-border; רשימה מלאה של החברות שהן חלק מהמותג Corpay זמינה כאן: https://payments.corpay.com/compliance.

* בכפוף לאישור אשראי ותאימות מחברת Corpay הרלוונטית.

ראו את ההודעה במקור באתר businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20220622005024/en/

למידע נוסף:

Corpay Contact:
Brad Loder
VP, Cross-Border Marketing
(647) 627-6635
[email protected]
FINA Contact:
Torin Koos
Communications Manager
+41 21 310 47 10
[email protected]

מקור: Corpay

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.