הודעה לעיתונות

Juniper Research: עסקאות תשלומים מבוססות טוקניזציה יעברו את קו ה-1 טריליון עד 2026 באופן גלובלי; מונע על ידי מגנון לחיצה

Juniper Research: עסקאות תשלומים מבוססות טוקניזציה יעברו את קו ה-1 טריליון עד 2026 באופן גלובלי; מונע על ידי מגנון לחיצה לתשלום

בייסינגסטוק, אנגליה, 18 ביולי 2022, (BUSINESS WIRE):

מחקר חדש של Juniper Research מצא שהמספר הכולל של עסקאות המבוססות על אסימונים יעלה על 1 טריליון בעולם עד 2026, עלייה מ-680 מיליארד ב-2022. מספר זה מייצג צמיחה של 58% ב-4 השנים הבאות. היא ייחסה את הצמיחה הזו לעליה בכמות הפתרונות שמבוססים על 'לחיצה אחת', כגון לחיצה לתשלום, שימוש בשמירת נתונים בכרטיס כדי לאחסן את אישורי התשלום של לקוח, ועוד, מה שמאפשר מילוי אוטומטי של פרטי התשלום והשלמת עסקאות בלחיצה אחת.

הטוקניזציה מגנה על אישורי התשלום של הלקוחות כאשר הם מאוחסנים. היא מבצעת החלפת נתונים רגישים בערכים סמליים שאינם מכילים ערך מהותי. זה מונע משחקנים זדוניים לקבל גישה לנתוני תשלום במקרה של פריצת נתונים.

מניעים מרכזיים:

*צמיחת הטוקניזציה מונעת על ידי הגידול באימוץ של פתרונות 'לחיצה אחת' בידי סוחרים בתחום המסחר האלקטרוני במטרה להפחית חיכוך, ועל ידי חברות כרטיסי אשראי המעודדות אימוץ המוני של טוקניזציה ברמת הרשת כדי לשפר את שיעורי אישור התשלומים.
*דו"ח מחקר חדש: טוקניזציה של תשלומים: הזדמנויות מפתח, ניתוח פלחים ותחזיות שוק 2022-2027
*נייר עמדה בחינם: כיצד המסחר האלקטרוני מניע את צמיחת הטוקניזציה
הרצון לבצע תשלום ללא חיכוך מזרז את הצמיחה

הדו"ח החדש צופה כי נפח הטוקניזציה במסחר האלקטרוני המקוון והנייד יגדל ב-74% עד 2026. צמיחה זו מונעת מהציפייה הגוברת של הלקוחות לחוויית קופה נטולת חיכוכים, אשר באים ליד ביטוי בפתרונות בלחיצה אחת באמצעות טוקניזציה.

בנוסף מספר יתרונות יניעו את הצמיחה, לרבות חיסכון בזמן למשתמש הקצה על ידי ביטול הצורך של לקוחות להזין מחדש אישורי תשלום בעת קניות מקוונות.

תשלומי IoT הם עתיד הטוקניזציה

המחקר זיהה בנוסף את תשלומי ה-IoT כמציעים את הצמיחה הגדולה ביותר בשוק הטוקניזציה במהלך 5 השנים הבאות, כאשר עסקאות IoT עם אסימונים צפויות להגיע ל-19 מיליארד עד 2027, שזו צמיחה של 400% מ-3.8 מיליארד בלבד ב-2022. טוקניזציה היא קריטית בהקלה על תשלומי IoT , והיא מאפשרת לבצע עסקאות עם תרחישי שימוש וגורמי תצורה חדשים, ופותחת הזדמנויות הכנסה חדשות לספקי תשלומים.

בהתחשב במחזור הפיתוח הארוך של פתרונות טוקניזציה, ספקי טוקניזציה, מלבד רשתות הכרטיסים המתקדמות ממילא, חייבים להתחיל להרחיב את פתרונות הטוקניזציה של IoT משלהם או להסתכן בהחמצת הזדמנות רווחית זו.

מחקר שוק של טוקניזציה של תשלומים:
https://www.juniperresearch.com/researchstore/fintech-payments/payment-tokenisation-market-research-report

הורידו את הסקירה הטכנית:
https://www.juniperresearch.com/whitepapers/how-ecommerce-is-driving-tokenisation-growth

Juniper Research מספקת שירותי מחקר וניתוח למגזר התקשורת ההיי-טק העולמי, ומספקת ייעוץ, דוחות אנליסטים ופרשנות לתעשייה.

ליצירת קשר

Sam Smith, Press Relations
T: +44(0)1256 830002
E: [email protected]

מקור: Juniper Research

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.