הודעה לעיתונות

ExpensiCon , פסטיבל החשבונאות והפינטק היחיד בעולם באירוח Expensify, חוזר לאיטליה לשנת 2023

ExpensiCon , פסטיבל החשבונאות והפינטק היחיד בעולם באירוח Expensify, חוזר לאיטליה לשנת 2023

האירוע למוזמנים בלבד, ושהוצאותיו משולמות במלואן בבורגו אגנאציה בפוליה יפגיש 100 מחברות רואי החשבון המובילות ושחקני פינטק מרחבי העולם כדי להניע את יצירתה של קהילה משנת תעשייה

פורטלנד, אורגון, 25 ביולי 2022, (BUSINESS WIRE):

Expensify, Inc (נאסד"ק: EXFY), אפליקציית על לתשלומים שעוזרת לאנשים פרטיים ועסקים ברחבי העולם לפשט את הדרך שבה הם מנהלים את כספי ההוצאות, כרטיסים וחשבונות ארגוניים, הודיעה היום על החזרה של ExpensiCon ב-18-22 במאי 2023, בפוליה, איטליה. קבוצה נבחרת של רואי חשבון וענקי פינטק ברמה עולמית מוזמנת לאזור הכפרי האיטלקי לחמישה ימים של גיבוש קהילה, מנהיגות מחשבתית, נטוורקינג, מפגשי שולחנות עגולים, ואירועי הפתעה בין מטעי הזיתים. אירועי ExpensiCons קודמים בבורה בורה ובמאווי כללו משתתפים מ- PwC, דלויט, BDO, CLA, Baker Tilly ו- EisnerAmper כמו גם צ'אטים ליד האח עם טראוויס קלאניק מאובר, זאק נלסון מ- NetSuite ורוד דרורי מ- Xero .

ExpensiCon" היא הדרך שבה אנו חולקים את המוטו שלנו 'חייו בעושר, תהנו, והצילו את העולם' עם השותפים המובילים שלנו ומובילי המחשבה בתעשייה כדי לבנות סוג חדש של קהילה הממוקדת כלייזר בלייזר בעתיד", אומר דייוויד בארט, מייסד ומנכ"ל שלExpensify ". ואיזה מקום טוב יותר להתניע דברים מאשר מתחם יוקרתי ברמת חמישה כוכבים, הרחק עולמות מהסחות הדעת של חיי היומיום? זוהי הסביבה המושלמת לפתח מערכות יחסים פרודוקטיביות עם המוחות המבריקים ביותר, ולהתמקד בפתרון הבעיות ביותר בתעשייה. בעיות דוחקות."

האירוע יכלול שילוב של נאומים מרכזיים, דיוני שולחן עגול, צ'אטים ליד האח, הזדמנויות נטוורקינג אחד על אחד ודיוני אסטרטגיה ואירועיVIP . בנוסף, המשתתפים ואורחיהם יחוו גם את היופי של פוליה בטיולים לבניית מערכות יחסים ברחבי האזור הכוללים הכנת פסטה, טעימות יין, סיורי יאכטות ועוד.

קלייטון אוטס, מייסד ומנהל הפתרונות הראשי של QA Business ומשתתף קודם ב-ExpensiCon, ציין, "דבר אחד שאהבתי בגישה של Expensify ל-ExpensiCon הוא שהם זרקו חוכמה קונבנציונלית לגבי אירועים. במקום לזרוק אירוע בקנה מידה גדול ועתיר תוכן בעל השפעה לטווח קצר, במרכז כנסים משעמם, הם התמקדו במקום זאת בהנחת בסיס לשיתוף פעולה בתוך מקצוע ראיית החשבון ומחוצה לו. המבט לטווח ארוך של Expensify, האג'נדה המאוזנת והיכולת ליצור חוויות קסומות במקומות המדהימים בעולם באמת תורמים למשתתפים להפיק את המרב מהחוויה. ExpensiCon הוא האירוע היחיד שאתה לא רוצה לפספס".

כדי להבטיח את ההזמנה לאירוע, קבלו מידע נוסף בכתובת www.expensicon.com.

אודות Expensify

Expensify היא אפליקציית תשלומים שעוזרת לאנשים פרטיים ולעסקים ברחבי העולם לפשט את הדרך שבה הם מנהלים כסף. יותר מ-12 מיליון אנשים משתמשים בתכונות החינמיות של Expensify, הכוללות כרטיסי חברה, מעקב אחר הוצאות, החזר כספי למחרת, חשבוניות, תשלום חשבונות והזמנת נסיעות באפליקציה אחת. בין אם אתה הבעלים של עסק קטן, מנהל צוות או מנהל את החשבונות עבור הלקוחות שלך, Expensify מקלה על כך שיהיה לך יותר זמן להתמקד במה שחשוב באמת.

[תמונות/גלריית מולטימדיה זמינה: https://www.businesswire.com/news/home/52789210/en]

סרטון לשימושכם:
https://mms.businesswire.com/media/20220725005172/en/1522286/19/90_EXPENSICON_EDIT_23a_Youtube1080.mp4?download=1

למידע נוסף:
James Dean
[email protected]

מקור: Expensify, Inc.

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.