הודעה לעיתונות

ננוקס תדווח על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2022 ב-16 באוגוסט 2022

ננוקס תדווח על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2022 ב-16 באוגוסט 2022

נווה אילן, 2 באוגוסט 2022, (BUSINESS WIRE):

NANO-X IMAGING LTD ("ננוקס" או "החברה", נאסד"ק: NNOX), חברת טכנולוגיית הדמיה רפואית חדשנית, תדווח על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני שהסתיים ב-30 ביוני 2022 לפני פתיחת השוק ביום שלישי, 16 באוגוסט 2022. ארז מלצר, מנכ"ל החברה, ורן דניאל, סמנכ"ל הכספים, יארחו שיחת ועידה כדי לסקור את התוצאות הללו ולספק עדכון עסקי החל מהשעה 8:30 בבוקר ET.

המעוניינים יכולים להירשם לשיחת הוועידה באמצעות הקישור הבא: קישור לשיחה על הדו"ח הכספי של Nanox לרבעון השני של 2022. אתם יכולים לגשת לשידור האינטרנט החי של שיחת הוועידה באמצעות הקישור הבא: רווחי Nanox לרבעון השני של 2022. הקישור יפורסם גם במדור קשרי משקיעים באתר ננוקס בקטגוריית אירועים ומצגות.

אודות Nanox

Nanox ננוקס (נאסד"ק: NNOX) מתמקדת ביישום טכנולוגיית ההדמיה הרפואית והפתרונות הקניינים שלה כדי להפוך את הרפואה האבחונית לנגישה ובמחיר סביר יותר ברחבי העולם. החזון של Nanox הוא להגביר את הגילוי המוקדם של מצבים רפואיים הניתנים לגילוי על ידי טכנולוגיות תמונה רפואיות המבוססות על צילומי רנטגן, אשר אנו מאמינים הוא המפתח להגברת מניעה וטיפול מוקדם, שיפור התוצאות הבריאותיות, ובסופו של דבר, הצלת חיים. אנו מפתחים פתרון הדמיה הוליסטי, הכולל את מערכת Nanox, המורכבת מ- Nanox.ARC באמצעות טכנולוגיית מקור הרנטגן החדשה שלנו MEMs, ואת Nanox.CLOUD, תוכנת ענן נלווית, המשולבת עם פתרונות AI ושירותי טלרדיולוגיה. החזון שלנו הוא להגביר את הגילוי המוקדם של מצבים רפואיים הניתנים לגילוי על ידי צילום רנטגן על ידי שיפור הגישה להדמיה, הפחתת עלויות ההדמיה ושיפור יעילות ההדמיה, שלדעתנו היא המפתח להגברת הטיפול במניעה מוקדמת, לשיפור התוצאות הבריאותיות ובסופו של דבר להצלת חיים. לקבלת מידע נוסף, בקרו בכתובת www.nanox.vision.

הצהרות צופות פני עתיד:
הודעה לעיתונות זו עשויה לכלול הצהרות צופות פני עתיד הכפופות לסיכונים ולחוסר ודאות. כל ההצהרות שאינן עובדות היסטוריות הכלולות בהודעה לעיתונות זו הן הצהרות צופות פני עתיד. הצהרות אלה כוללות, בין היתר, הצהרות כלשהן הנוגעות לייזום, לעיתוי, להתקדמות ולתוצאות של פעילויות המחקר והפיתוח, הייצור והמסחור של החברה ביחס לטכנולוגיית מקור הרנטגן שלה ול- Nanox.ARC, היכולת לממש את היתרונות הצפויים של רכישותיה האחרונות והסיכויים העסקיים הצפויים של החברה והחברות הנרכשות. במקרים מסוימים, באפשרותך לזהות הצהרות צופות פני עתיד באמצעות מינוח כגון "יכול", "עשוי", "עשוי", "מאמין", "עשוי", "מעריך", "ממשיך", "צופה", "מתכוון", "צריך", "מתכנן", "צריך", "יכול", "מצפה", "צופה", "פוטנציאלי" או השלילי של מונחים אלה או ביטויים דומים אחרים. הצהרות צופות פני עתיד מבוססות על מידע שיש לחברה כאשר הצהרות אלה נעשות או על אמונתה בתום לב של ההנהלה נכון לאותה עת ביחס לאירועים עתידיים והן כפופות לסיכונים ולחוסר ודאות העלולים לגרום לביצועים או לתוצאות בפועל להיות שונים באופן מהותי מאלה המובעים או מוצעים על ידי ההצהרות צופות פני העתיד. גורמים שעלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מאלו הצפויות כיום כוללים סיכונים הקשורים ל-(i) יכולתה של ננוקס להשלים את הפיתוח של מערכת ננוקס; (ii) יכולתה של ננוקס להדגים בהצלחה את היתכנות הטכנולוגיה שלה ליישומים מסחריים; (iii) הציפיות של ננוקס לגבי הצורך, עיתוי ההגשה והקבלה והתחזוקה של אישורים רגולטוריים או אישורים לגבי הטכנולוגיה שלה, Nanox.ARC ו- Nanox.CLOUD מסוכנויות רגולטוריות ברחבי העולם ועמידתה השוטפת בתקני האיכות החלים ובדרישות הרגולטוריות; (4) יכולתה של ננוקס לממש את היתרונות הצפויים של הרכישות האחרונות, שעשויות להיות מושפעות, בין היתר, מתחרות, הכרה במותג, מהיכולת של החברות הנרכשות לצמוח ולנהל צמיחה ברווחיות ולשמר את עובדי המפתח שלהן; (v) יכולתה של Nanox להתקשר ולקיים הסדרים סבירים מבחינה מסחרית עם יצרנים וספקים של צד שלישי לייצור Nanox.ARC; (6) קבלת השוק של מערכת ננוקס והמודל העסקי המוצע של תשלום לפי סריקה; (vii) הציפיות של Nanox לגבי שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים והיתרונות הפוטנציאליים שלהם; (viii) יכולתה של ננוקס לנהל עסקים ברחבי העולם; (9) שינויים בכוחות הגלובליים, הפוליטיים, הכלכליים, העסקיים, התחרותיים, השוקיים והרגולטוריים; ו-(x) סיכונים הקשורים להפרעות עסקיות הנובעות ממגפת קוביד-19 או ממשברים דומים בבריאות הציבור, בין היתר.

לדיון בסיכונים ובאי-ודאות אחרים, ובגורמים חשובים אחרים, שכל אחד מהם עלול לגרום לתוצאות בפועל של ננוקס להיות שונות מאלו הכלולות בהצהרות צופות פני העתיד, ראו את הסעיף שכותרתו "גורמי סיכון" בדוח השנתי של Nanox בטופס 20-F לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2021, ובהגשות שלאחר מכן לרשות ניירות הערך האמריקאית. אל לקורא להסתמך יתר על המידה על הצהרות צופות פני עתיד הכלולות בהודעה לעיתונות זו.

למעט כנדרש על פי חוק, Nanox אינה מתחייבת לעדכן בפומבי הצהרות צופות פני עתיד כלשהן לאחר תאריך דוח זה כדי להתאים הצהרות אלה לתוצאות בפועל או לשינויים בציפיות החברה.

לפרטים נוספים:

Ran Daniel
Nanox Imaging
[email protected]

קשרי משקיעים
Mike Cavanaugh
ICR Westwicke
[email protected]

מקור: NANO-X IMAGING LTD

תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.