הודעה לעיתונות

VAST Data סוגרת סבב גיוס מסדרה E, וכמעט משלשת את שווי החברה ל-9.1 מיליארד דולר

VAST Data סוגרת סבב גיוס מסדרה E, וכמעט משלשת את שווי החברה ל-9.1 מיליארד דולר

המומנטום הגלובלי והביקוש ל-VAST Data מבסס את החברה כמובילת השוק ללמידה עמוקה ותשתיות בינה מלאכותית

ניו יורק, 6 בדצמבר 2023 (GLOBE NEWSWIRE):

VAST Data, חברת פלטפורמת נתוני הבינה המלאכותית, הודיעה כי הבטיחה גיוס בשיעור 118 מיליון דולר בסדרה E, בהובלת חברת Fidelity Management & Research ובליווי של New Enterprise Associates (NEA), BOND Capital ו-Drive Capital.

המימון יקדם את המשימה של VAST Data לספק קטגוריית תשתית חדשה שמציבה נתונים במרכז הדרך בה מערכות חושבות, מגיבות ומגלות. פריצת דרך זו תעצים ארגונים להתמודד ביעילות עם אתגרי הנתונים הדחופים ביותר שלהם, ותאפשר התקדמות חסרת תקדים בטכנולוגיה, כלכלה, דינמיקה חברתית ומחקר מדעי.

הפלטפורמה של VAST Data מאחדת שירותי אחסון, בסיסי נתונים ומכולות של שירותי מנועי מחשוב לפלטפורמת תוכנה אחת ניתנת להרחבה, שהוקמה מהיסוד כדי להעצים בינה מלאכותית והאצה המבוססת על כרטיסים גרפיים בדאטה סנטרים ועננים מודרניים. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים באופן ייחודי להבין את כל הנתונים, כולל נתונים מובנים ולא מובנים, כפי שהם קיימים בעולם באופן טבעי וזאת כדי לייצר תובנות מעולות ולהפיק ערך חדש.

"יש צורך במחסנית נתוני בינה מלאכותית חדשה", אמר רנן האלק, מנכ"ל ומייסד שותף של VAST Data. "כדי להשפיע באמת בעידן זה של בינה מלאכותית ולימוד מעמיק, אתה לא מסתפק בכמות גדולה של נתונים, אלא רוצה גם נתונים באיכות גבוהה שמאורגנים נכון וזמינים במקום הנכון, בזמן הנכון. הפלטפורמה של VAST Data מספקת תשתית בינה מלאכותית שפותחת את הדלת לגילוי אוטומטי שיכול לפתור כמה מהאתגרים המורכבים ביותר של האנושות".

"אנו מאמינים ש-VAST Data היא חלוצה בתחום הבינה המלאכותית המואצת באמצעות כרטיסם גרפיים", אמר סקוט סנדל, יו"ר, מנכ"ל ומנמ"ר NEA. "עם לימוד מעמיק במרכז התנועה המסיבית של בינה המלאכותית שאנו חווים, העניין וההשקעה ב-VAST Data עלו מדרגה, ואנו נרגשים לשתף פעולה עם הצוות של VAST Data כשהם מניעים השפעה וחדשנות במגזר הטכנולוגיות העולמי של הבינה המלאכותית".

המימון מגיע לאחר שנה קלנדרית מרכזית 2023, המגובה על ידי:

*מומנטום עסקי מרשים: בסוף הרבעון השלישי של שנת הכספים, VAST Data היא עברה היקף מכירות של מיליארד דולר במצטבר. החברה השיגה צמיחה של פי 3.3 משנה לשנה ושמרה על תזרים מזומנים חיובי ב-12 הרבעונים האחרונים עם רווח גולמי של כמעט 90%.
*ארגונים בכל התעשיות סומכים על VAST Data : VAST Data צברה רשימת לקוחות הולכת וגדלה של ארגונים גלובליים, כולל בוקינג הולדינגס, חיל האוויר האמריקאי, משרד האנרגיה של ארצות הברית, ורייזון, בית החולים לילדים של בוסטון, פיקסאר וזום, בין היתר, ואותתה על אימות שוק חזק.
*לדמיין מחדש את תשתית הענן של AI: באמצעות שותפויות לקוחות חדשניות עם חברות כמו CoreWeave, Lambda ו-Core42 (לשעבר G42 Cloud), VAST Data מספקת את התשתית שנבנתה במיוחד עבור ענני AI של הדור הבא.
*העמקת המחויבות לשותפים: מאז הקמתה, VAST Data עבדה בשיתוף פעולה הדוק עם שותפים כדי לשבור פשרות ומחסומים טכנולוגיים תוך שיפור חוויית הלקוח הכוללת. במאי 2023, VAST Data קידמה משימה זו כאשר פלטפורמתVAST Data השיגה הסמכת NVIDIA DGX SuperPOD, והפכה פריסות AI בקנה מידה גדול לפשוטות, מהירות, אמינות וקלות יותר לניהול. באפריל 2023, VAST Data נכנסה לשותפות אסטרטגית עם HPE, המסייעת ללקוחות ארגוניים לנהל נתונים לא מובנים עם ביצועים גבוהים בקנה מידה גדול כדי לספק זמן טוב יותר לתובנות נתונים.
*התרחבות גלובלית: כעת, עם יותר מ-700 עובדים ברחבי העולם, VAST Data מרחיבה באופן פעיל את טביעת הרגל העסקית שלה, וחודרת לאזורים חדשים באסיה-פסיפיק, במזרח התיכון ובאירופה.

ציטוטים תומכים

היכולת של פלטפורמת Vast Data לעבד כמויות גדולות של נתונים בקנה מידה ובמהירות חסרי תקדים מסמלת שינוי טרנספורמטיבי בפעילות התעשייה, ומדגישה את התפקיד המרכזי של בינה מלאכותית של למידה עמוקה בעיצוב פיתוחים עתידיים. סנטימנט זה היה משותף ללקוחות ולשותפים ברחבי התעשייה, כולל:

"נתונים הם הנכס היקר ביותר של כל חברה", אמר מנוביר דאס, סגן נשיא למחשוב ארגוני ב-NVIDIA. "NVIDIA ו-Vast Data משתפות פעולה כדי לאפשר לארגונים לרתום את הנתונים שלהם באמצעות מחשוב מואץ ופתרונות AI מבוססי ענן כדי להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר שלהם".

"חלק מהלקוחות עתירי הנתונים והמתקדמים ביותר מבחינה חישובית על פני כדור הארץ סומכים על CoreWeave, NVIDIA ו-VAST שיספקו את הפתרונות המאובטחים והמדרגיים ביותר על גבי תשתית הבינה המלאכותית המהירה והגמישה ביותר בתעשייה", אמר מייקל אינטרטור, מנכ"ל ומייסד שותף של CoreWeave. "לכבוד הוא לנו לשתף פעולה עם VAST כדי לספק פתרונות מחשוב מואץ ייעודיים שפותרים את אתגרי הבינה המלאכותית והנתונים המורכבים שארגונים מתמודדים איתם עכשיו ובעתיד".

"נתונים הם היתרון התחרותי היחיד בבינה מלאכותית ולכן תשתית שיכולה לפשט ולהרחיב את הגישה לנתונים היא קריטית לכל ארגון שמאמן מודלים של בינה מלאכותית", אמר סנג'יב מוהאן, מנהל, SanjMo. "עם פלטפורמת נתונים מודרנית המותאמת היטב לביצועים ולקנה המידה שהבינה המלאכותית דורשת, VAST Data ממוצבת היטב כדי לנצל הזדמנות עצומה".

מקורות נוספים:

בלוג: ערך חדש, מאת ג'ף דנוורת', מייסד שותף ב-VAST Data

אודות VAST Data:

VAST Data ואסט דאטה היא חברת פלטפורמת הנתונים שנבנתה לעידן הבינה המלאכותית. כתקן החדש לתשתית AI ארגונית, ארגונים סומכים על פלטפורמת VAST Data שתשרת את צורכי המחשוב עתירי הנתונים ביותר שלהם. VAST Data מאפשרת לארגונים לממש את מלוא הפוטנציאל של הנתונים שלהם על ידי אספקת תשתית AI פשוטה, ניתנת להרחבה ומתוכננת מהיסוד כדי להפעיל למידה עמוקה ומרכזי נתונים ועננים עם האצת GPU.
VAST Data, שהושקה ב-2019, היא חברת תשתית הנתונים בעלת הצמיחה המהירה ביותר בהיסטוריה. למידע נוסף, אנא בקרו באתר https://vastdata.com ועקבו אחר VAST Data ב-X (לשעבר טוויטר) ובלינקדאין.

למידע נוסף:

Media Contact:
Austin Weedfall
VAST Data
[email protected]

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.