הודעה לעיתונות

Riskified הגישה את הדו"ח השנתי שלה על טופס 20-F

Riskified הגישה את הדו"ח השנתי שלה על טופס 20-F

ניו-יורק, 6 במרץ 2024, (BUSINESS WIRE):

חברת ריסקיפייד Riskified Ltd. (NYSE:RSKD), מובילה בתחום הפתרונות למניעת הונאות מסחר אלקטרוני ובתחום פיתוח פתרונות חכמים לניהול סיכונים, הודיעה כי היא הגישה לוועדה לניירות ערך ולבורסות ("SEC") את הדו"ח השנתי שלה על טופס F-20 עבור השנה הפיננסית שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2023. הדו"ח השנתי על טופס F-20 נגיש דרך אתר החברה לקשרי משקיעים בכתובת https://ir.riskified.com או באתר של SEC בכתובת www.sec.gov.

Riskified תספק עותק מודפס של הדו"ח השנתי המכיל את הדו"חות הכספיים המבוקרים מאוחדים, ללא תשלום, למחזיקי המניות שלה לפי בקשה. יש להפנות בקשות בכתב לכתובת הדוא"ל [email protected], או בדואר לכתובת: Riskified Ltd., 220 5th Avenue, 2nd Floor, New York, NY 10001.

אודות Riskified

Riskified Ltd (NYSE:RSKD) מעצימה עסקים להגדיל את ההכנסות והרווחים שלהם ממסחר אלקטרוני באמצעות הפחתת סיכונים. כמה מהמותגים הגדולים בעולם והחברות הציבוריות הנסחרות מסתמכים על Riskified עבור הגנה מובטחת מהכחשות עסקה, מאבק בקנה מידה גדול בהונאות ובניצול מדיניות ושיפור שימור הלקוחות. פלטפורמת המודיעין של Riskified בנושא הונאות וסיכונים המופעלת באמצעות בינה מלאכותית, אשר פותחה ומנוהלת על ידי הצוות הגדול ביותר של מנתחי סיכוני מסחר אלקטרוני, מדעני נתונים וחוקרים, ומנתחת את הפרט מאחורי כל אינטראקציה על מנת לספק החלטות בזמן אמת ולחזק תובנות מבוססות-זהות. למידע נוסף בקרו באתר www.riskified.com .

למידע נוסף:
קשרי משקיעים:
צ'ט מנדל
מנהל קשרי משקיעים
[email protected]
תקשורת תאגידית:
כריסטינה דינוזו
מנהלת תקשורת בכירה
[email protected]

מקור: .Riskified Ltd

תוכן הודעה זו בשפת המקור, הוא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.