הודעה לעיתונות

סלברייט הגישה את הדו"ח השנתי שלה לשנת 2023 על גבי טופס 20-F

סלברייט הגישה את הדו"ח השנתי שלה לשנת 2023 על גבי טופס 20-F

טייסון קורנר, וירג'יניה ופתח תקווה, 21 במרץ 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

Cellebrite DI Ltd סלברייט (נאסד"ק: CLBT), מובילה בפתרונות חקירה דיגיטלית למגזר הציבורי והפרטי, הודיעה היום כי החברה הגישה את הדו"ח השנתי שלה על גבי טופס 20-Fלשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2023, לרשות ניירות ערך האמריקאית ("SEC").

אודות Cellebrite

המשימה של סלברייט Cellebrite (נאסד"ק: CLBT) היא לאפשר ללקוחותיה להגן ולהציל חיים, להאיץ את הצדק ולשמור על הפרטיות בקהילות ברחבי העולם. אנו מובילים עולמיים בפתרונות מודיעין דיגיטלי למגזר הציבורי והפרטי, ומעצימים ארגונים בשליטה על המורכבויות של חקירות דיגיטליות מאושרות על ידי ייעול תהליכי מודיעין. פלטפורמת הבינה הדיגיטלית והפתרונות של Cellebrite, האמינה על ידי אלפי סוכנויות וחברות מובילות ברחבי העולם, ומשנים את האופן שבו לקוחות אוספים, בודקים, מנתחים ומנהלים נתונים בחקירות שאושרו באופן חוקי. למידע נוסף בקרו אותנו בכתובת www.cellebrite.com, https://investors.cellebrite.com, או עקבו אחרינו ב-X (טוויטר) ב- @Cellebrite.

הפניות לאתרי אינטרנט ופלטפורמות מדיה חברתית
הפניות למידע הכלול באתרי אינטרנט ובפלטפורמות מדיה חברתית או נגיש באמצעותם אינן מהוות התאגדות על ידי הפניה למידע הכלול או זמין באמצעות אתרים או פלטפורמות מדיה חברתית אלה, ואין לראות במידע זה חלק מהודעה לעיתונות זו.

למידע נוסף:
קשרי משקיעים
Andrew Kramer
Vice President, Investor Relations
[email protected]
+1 973.206.7760
מדיה
Victor Cooper
Sr. Director of Corporate Communications + Content Operations
[email protected]
+1 404.804.5910

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.