LOGO
LOGO
photo credit DALI Alliance
photo credit DALI Alliance
הודעה לעיתונות

DALI Alliance משיקה מפרט בדיקה והסמכה עבור DALI+

DALI Alliance משיקה מפרט בדיקה והסמכה עבור DALI+

Dal Alliance משיקה את DALI+

DALI Alliance, המוכרת כסמכות הבינלאומית לתקינה של טכנולוגיות תאורה, חשפה את פרטי ההסמכה הכה מצופים למפרט האלחוטי שלה: DALI+ over Thread

לונדון, 16 באפריל 2024 (GLOBE NEWSWIRE) –

DALI Alliance, המוכרת כסמכות הבינלאומית לתקינה של טכנולוגיות תאורה, חשפה את פרטי ההסמכה הכה מצופים למפרט האלחוטי שלה: DALI+ over Thread.

ככל שמפרטי התאורה נמצאים בחיפוש אחר יותר ויותר פתרונות חכמים, ברי קיימא ותומכים בפעולה הדדית, DALI+ מתגלה כמאפשר חיוני עבור מערכות תאורה אלחוטיות מבוססות IP מתוקננות. שיתוף הפעולה של הברית עם שותפים כמו Thread Group הביא לשילוב של פתרונות אבטחה והצפנה משופרים, תוך הבטחת שלמות וסודיות של העברת נתונים בתוך רשתות DALI+.

התכונות העיקריות של DALI+ over Thread כוללות:

*רשת אריג אלחוטית: Thread יוצר רשת אריג אלחוטית מבוססת פרוטוקול אינטרנט גרסה 6 (IPv6). כפתרון מדף מוכן להתקנה ניתן להשתמש בנתבי גבול מסדרת Thread לחיבור מספר רשתות Thread באמצעות טכנולוגיות IP, כגון Ethernet או Wi-Fi, וכך לאפשר מערכת בקרת תאורה ניתנת להרחבה.
*מרחב כתובת גדול יותר: בנוסף ל-64 כתובות של בקרות ציוד ו-64 כתבות של התקני הבקרה הסטנדרטיים, השילוב של DALI+ עם ניתוב Thread IPv6 מאפשר יכולת פניה לכתובות כמעט ללא הגבלה. שיטות השידור, יצירת הקבוצות והכתובות הקצרות הרגילות של DALI, הכללים יחד עם יכולת לתקשורת IP בחד-נתיב ורב-נתיב.
*יכולת פעולה הדדית: הסמכת DALI+ כוללת את כל היתרונות של תוכניות ההסמכה הקיימות DALI-2 ו-D4i עם בדיקות מקיפות, אימות עצמאי ורישום של כל מוצר מוסמך במסד נתונים של מוצרים הניתן לחיפוש ציבורי כדי להבטיח רמה גבוהה של יכולת פעולה הדדית של המוצרים. ויותר מכך, התקני הגישור של DALI+ יאפשרו להתקנים או מערכות חוטיות של DALI-2 להתחבר ולפעול עם המוצרים במערכת DALI+ אלחוטית.
*תמיכה בהתקנים: DALI+ תומך במגוון רחב של התקני בקרה, כולל חיישני תפוסה, חיישני אור, מתגים, מחווני הזחה, כפתורי סיבוב וכפתורי לחיצה. התמיכה בציוד בקרה כוללת כיום התקני LED עם שלושת חלקי נתונים אפשריים: נתוני גוף תאורה, כוח ואנרגיה ונתוני אבחון.

פול דרושין (Paul Drosihn), מנכ"ל DALI Alliance, הביע התלהבות מההשקה ואמר: "מדובר בהתקדמות משמעותית בטכנולוגיה התומכת ב-DALI. החברים והמשתמשים שלנו יחוו את היתרונות של יכולת פעולה הדדית אלחוטית משופרת ואישורי קיימות מחוזקים". דרושין מוסיף: "יתר על כן, ציון דרך זה מדגיש את מחויבותנו האיתנה להניע חדשנות ולטפח פתרונות ידידותיים לסביבה בתעשייה. על ידי מינוף הפוטנציאל של טכנולוגיית DALI, אנו לא רק מחוללים מהפכה בבקרות התאורה, אלא גם מניחים את היסודות לעתיד בר-קיימא יותר לדורות הבאים".

קלאוס וכטר (Klaus Waechter), סמנכ"ל מבנים מסחריים ב-Thread, התייחס לשיתוף הפעולה ואמר: "אנו גאים לשתף פעולה עם DALI Alliance בשימוש בטכנולוגיית Thread במפרט DALI+. שותפות זו מדגישה את מחויבותנו לקידום קישוריות אלחוטית ויכולת פעולה הדדית עבור שווקים ברמה מסחרית ותעשיית התאורה בכלל".

לקבלת מידע נוסף, אנא צרו קשר עם [email protected]

תמונת יח"צ הנלווית להודעה זו זמינה בכתובת

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/cab88b27-8652-41d6-a8b9-23f872dd416c

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire

לפרטים נוספים: נוי תקשורת 03-6026026 זהר 052-2641769

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נוי תקשורת.