חלק מהמידע שגוי או חסר? עדכנו אותנו

משרד התקשורת עבר דרך ארוכה של שינוי מבני, מאז היותו משרד הדואר ב- 1952 ועד הפיכתו למשרד התקשורת ב- 1971 כגורם מסדיר מדיניות פיקוח ומנהל את נושאי ספקטרום התדרים.
כל התהליכים נעשו תוך התאמה להתפתחות המואצת בטכנולוגיות ובשירותים בתחום תעשיית התקשורת, התופסים מקום חשוב ומרכזי במשק הישראלי.
מדיניות המשרד בתחום הטלקומוניקציה והמדיה (שידורים לציבור) היא מדיניות של פתיחה לתחרות והפרטה, כשטובת האזרח עומדת בראש מעיניי המשרד - מתוך ראיה כי הפתיחה לתחרות מביאה לצמיחה, הגדלת השקעות זרות בארץ, הגדלת מקומות תעסוקה, ירידת מחירים, והגדלת היצע ורמת השירותים לציבור.