מפרסם: שיטרית מדיה גרופ
תאריך: 05/08/2009 13:28
נושא: טיפוח
הודעה לעיתונות

כחוט השערה - פריצת דרך ישראלית פטנט עולמי חדשני

לאחר אינספור שיטות, מכונים, ומכשירים להסרת שיער, מגיע לישראל "כחוט השערה" אשר עתיד לעורר מהפכה בתחום. פטנט ייחודי ,להסרת השיער מהפנים. השערות נתלשות מהשורש ללא כאבים ואין צורך בחשמל, שעווה, כימיקלים או לייזר. מורט שערות מהשורש, גם את השערות הקטנות במיוחד, מותיר את העור רך, חלק ונקי. לנשים עבור איזור השפה העליונה, התחתונה, מסביב לפה, איזור הסנטר והצוואר.לגברים: לאוזניים, על האף, לחיים או בין הגבות.

המוצר הינו פיתוח טכנולוגי לשיטה בה משתמשים כבר מאות שנים- מריטת שיער באמצעות חוט. שיטה זו עדיין נהוגה בכל העולם בצורה היותר מסורתית. "כחוט השערה" מיועד לשימוש אישי ועצמאי, נישא איתך לכל מקום והוא אביזר הכרחי לכל אישה המורטת שיער פנים. הפטנט הוא פטנט ייחודי וחדשני אשר פותח בטכנולוגיה מתקדמת תחת בקרת איכות קפדנית, בעל בטיחות מושלמת וגימור מקצועי להסרת שיער פנים.

בימים אלה של מצב רוח לאומי ירוד מספקת חברת דנדי קוסמטיקס קצת גאווה לאומית בצורת המצאה ישראלית פורצת דרך.
"כחוט השערה" מופיע בעיצוב חדשני ועכשווי ומיד עם הופעתו נרשמו הזמנות של אלפי יחידות מרשתות הקוסמטיקה והטיפוח המובילות בארץ.

מאחורי המכשיר עומד חזון של איש מדהים העוסק בתחומי הפטנטים כבר קרוב לשלושה עשורים. דניאל מויאל אשר פיתח את כחוט השערה מתמחה בעיקר בפיתוח מוצרים. דנדי רשם כבר לא פחות מ-61 פטנטים במכאניקה וקוסמטיקה.

מחיר:799 ₪- מבצע לקיץ:עד סוף אוגוסט-499 ₪
ניתן להשיג: מרכז דנדי, בלוך 32, תל אביב ובטלפון:035222254

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שיטרית מדיה גרופ.