אמא תקני לי...
אמא תקני לי...
אמאל'ה ג'וק!!
אמאל'ה ג'וק!!
אבא מה קרה לכלב הזה !?
אבא מה קרה לכלב הזה !?
הודעה לעיתונות

תוצאות מדהימות לקמפיין ההתיישבות "אמא תקני לי"

מהלך ההתיישבות "אמא תקני לי" עבד:
54,000 מ"ר שטח נרכשו בכ- 35 מליוני שקלים!!

כך עולה מדוח מסכם של קמפיין ההתיישבות ביוזמת המשרד לפיתוח נגב גליל ובאמצעות הרשות לפיתוח הגליל ומשרד הפרסום פריור. המרכז עובר לגליל...

סילבן שלום, משנה לראש הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל:" אלו רק נתונים חלקיים, עסקאות רבות מצויות כעת במו"מ לסגירה והמגמה של מעבר מהמרכז לגליל מוסיפה עדיין לגדול. חזון המשרד לפיתוח הנגב והגליל הוא להביא עוד כ-300 אלף תושבים חדשים לגליל בעשור הקרוב ויש לנו את היכולת לעשות זאת. קמפיין ההתיישבות זוהי רק ההתחלה של הגשמת החזון"

מדו"ח הביניים שערך המשרד לפיתוח נגב גליל הרשות לפיתוח הגליל בעקבות קמפיין עם המסר המוביל "אמא תקני לי" לעידוד ההתיישבות, שיזם המשרד לפיתוח נגב גליל, עולה כי נעשו כ- 3000 פניות, התעניינו כ80 אלף גולשים ונרכשו 54,000 מ"ר בכ- 35 מיליוני שקלים (התחשיב הוא לפי 400 מ"ר בממוצע למגרש ובעלות ממוצעת של 250,000 ₪ ). הקמפיין נוהל ע"י משרד הפרסום פריור, בעלות של 850,000 ₪ והחשיפה בוצעה בכל המדיות עיתונות, אינטרנט, טלוויזיה, רדיו. ניהול קמפיין: סתו נמש , ניהול קריאיטיבי: עפרי רכבי , עיצוב גראפי: אבי קורן, קופירייטר ופלנינג: אורנה פורטוגלי.

לפרטים נוספים אנחנו כאן : דיאנה זריהן-0505700783, לימור אטד – 054-6316464, משרד: 03-9600634

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אטד תקשורת.