מפרסם: אטד תקשורת
תאריך: 14/09/2009 15:07
עדכון: 14/09/2009 16:01
נושא: חברה, פרסום ושיווק, מדיה ותקשורת
עמותת אנוש לבריאות הנפש
עמותת אנוש לבריאות הנפש
אטד תקשורת
אטד תקשורת
הודעה לעיתונות

אטד תקשורת משיקים שנה חדשה בקמפיין חברתי עבור עמותת אנוש.

הקמפיין באמצעות קד"מ ואינטרנט, נועד לעודד קניית מתנות לחג שיצרו מתמודדים עם פגיעות נפשיות וימוקד לקהילה העסקית ולעיתונאים תחת המסר: "תעבירו את זה הלאה..."

הקמפיין יתבצע באמצעות דיוור אינטרנטי המבוסס על אפליקציית הפרזנטור של חברת ONEONONE שישלח לאלפי משפיעים בעיתונות ,בעולם הפרסום ובעסקים. במקביל, דרך פעילות קד"מ רחבה, ישלחו מתנות וברכות מדבש מבית היוצר של עמותת אנוש העובדים בשיתוף עם משק לין.

עמותת אנוש לבריאות הנפש, המטפלת באלפי מתמודדים עם פגיעות נפשיות באמצעות סניפיה ברחבי הארץ, מובילה בשנים האחרונות תהליך אגרסיבי לגיוס תרומות ולהוקעת הסטיגמה החברתית.
העמותה חברה לאטד תקשורת, לפני כ3 שנים ובשנה שעברה ,זכו על עשייה משותפת בפרס האריה השואג למשרדי יח"צ בקטגוריה החברתית. מטרת הקמפיין הנוכחי להביא מחד לעלייה הלכה למעשה במכירות קטלוג המוצרים של נפגעי הנפש בקרב קהלים מסחריים כאשר מאידך, הפנייה לעיתונאים מטרתה להגביר את העניין בחשיפת פעילות העמותה וסיפורי מתמודדיה
הקמפיין הופק בהתנדבות מלאה בשיתוף חברת ONEONONE ,המעצב חנן בן יוסף וחברת אפסייט שגם הקימה את האתר החדש של אטד תקשורת

באטד תקשורת, בבעלות לימור אטד, לקוחות מובילים בתחום יחסי הציבור והתוכן ממגוון תחומים לרבות התחום החברתי: אתר יד 2, לשכת הפרסום הממשלתית, מיזם ההמלצות "שווה עם סיגל שחמון", הרשות לפיתוח הגליל, פסטיבלי ימי ענף הזית , אקווה טל, ענק הצעצועים דיאמנט, קיו הפקות, פורום המט"י בגליל, המכללה האקדמית עמק יזרעאל, GFP, וחברות הבניה המובילות במשק. פרטים נוספים על לקוחות ועשייה באתר החדש www.limoratad.co.il

לחיצה על הלינק לפניה לקהילה העסקית: לשנה טובה עם ערך
לחיצה על הלינק לפניה לעיתונאים לשנה טובה עם ערך

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אטד תקשורת.