הזמנה לאירוע - עמותת אנוש
הזמנה לאירוע - עמותת אנוש
מערכות קרמיקה
מערכות קרמיקה
עמותת אנוש לבריאות הנפש
עמותת אנוש לבריאות הנפש
הודעה לעיתונות

20.10.09 שלישי, אירוע הפתיחה של חודש בריאות הנפש

"עמוק בצלחתם" - היום במסעדת "רק בשר" בתל אביב , בשעה 17:00 (סלמה 19 מול בניין המשטרה)

היום , ביום שלישי 20.10.09 בשעה 17:00 תהיה הפתיחה הרשמית של אירועי חודש בריאות הנפש ובמסגרתה יושק ליין מערכות הכלים היוקרתיות. כשהמטרה: סיוע בקידום תעסוקת נפגעי הנפש דרך מכירת מערכות כלי ההגשה שהם מייצרים בתשומת לב נדירה לפרטים.

'''צופית גרנט, איש העסקים שי בייליס, השף חיים כהן, סגנית ראש עיריית ת"א יחד עם אנשי עסקים שפים ובכירים בתעשיית העיצוב ותחום הבית, מסתכלים עמוק איש איש בצלחתו ומגלים שם יותר מאוכל.... זאת, במסגרת שיתוף פעולה מרתק שנולד בין מסעדת "רק בשר" לחברי עמותת אנוש המתמודדים עם פגיעה נפשית, שייצרו את כלי ההגשה וצלחות הקרמיקה היוקרתיות למסעדה.

בערב מיוחד, החולק כבוד לשיתוף פעולה נוגע ללב בין חברי אנוש המתמודדים עם פגיעה נפשית ובין מסעדת "רק בשר" שמנהליה החליטו לאמץ את מערך כלי ההגשה הקראמיים האיכותיים שיוצרים המתמודדים, יתבצע מפגש מרגש בין טעמים, נפש ומחשבה.
מטרת האירוע - להגביר את המודעות למערך התעסוקה של אנוש ולהביא לעידוד רכישת מוצרי העמותה.
החבירה ל"רק בשר" יותר מאקראית, ה"אני מאמין" של המקום דוגל באינדיווידואליות הסועד ובהתאמה טוטאלית לטעמו. לנפש שלו.

נשמח אם תגיעו היום לסיקור הערב החשוב שפותח את חודש בריאות הנפש של עמותת אנוש בכל רחבי הארץ, תוכלו לראיין לשידור את בעלי המסעדה שיספרו על השת"פ החשוב , את המוזמנים שחובקים את המיזם ואת המתמודדים של עמותת אנוש ולסייע בכך לתעסוקתם של נכי הנפש בארץ. מעבר לכך, זו הזדמנות נפלאה לבקר במסעדה "חפה" מקלישאות ו"שף-יות" שמסתכלת עם כוס יין קבוע ביד לאורח בעיניים.

יש לאשר השתתפות מראש

אנחנו כאן לכל שאלה:, 0505700783-דיאנה, לימור -0546316464 משרד- 03-9600634

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אטד תקשורת.