הרשות לפיתוח הגליל
הרשות לפיתוח הגליל
הודעה לעיתונות

שבוע היזמות העולמי - מצפון תפתח היוזמה

הצעירים ליזמות! יום ג', 17.11.09, 15:00 במכללה האקדמית תל חי

ביום שלישי, ה-17.11.09 החל מ-15:00 יפתח באודיטוריום "זרנגין" של המכללה האקדמית תל-חי יריד יזמות גלילי בחסות המשרד לפיתוח הנגב והגליל והרשות לפיתוח הגליל בהשתתפות השר אבישי ברוורמן. היריד יערך במסגרת "שבוע היזמות העולמי" ויכלול דיונים והרצאות על נושא היזמות במטרה לדרבן את צעירי הגליל להיהפך ליזמי העתיד.

משה דוידוביץ', מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל: "אין לצעירים מה לחפש בתל אביב בשביל לפתח יזמות! הגליל הפך לאבן שואבת ליזמים צעירים מכל רחבי הארץ, אנו פועלים בכל המישורים כדי לטפח ולתת לצעירים מוכשרים את כל הכלים הנכונים על מנת שיצליחו, ישתלבו בעסקים ובתעשייה המקומית וישפיעו על המערך הכלכלי הארצי... טיפוח היזמות היא מבחינתנו אחת הסיבות העיקריות שיביאו צעירים להתיישב בגליל"

"שבוע היזמות העולמי" הוא אירוע פורץ דרך המציג את תחום היזמות לאנשים צעירים עד גיל 30 מרחבי העולם ומעודד אותם לחשוב על חדשנות, דמיון ויצירתיות ככלים לחיים. ישראל, הנחשבת לאחת המדינות היזמיות ביותר בעולם, משתתפת באירוע לראשונה. בגליל, פועלים 8 מרכזי טיפוח יזמות (מט"י) ומרכזי צעירים המסייעים למיזמים ולקידום עסקים בתמיכה של המשרד לפיתוח הנגב והגליל והרשות לפיתוח הגליל.

סמדר רוזנפלד-דהאן, יוזמת היריד מוסיפה: "אנחנו מאמינים כי יוזמות - מהקטנה ועד הגדולה תורמות להון האנושי ולכלכלת האזור. חשוב לזכור שסטודנטים לא יישארו סטודנטים לעד, ועם הזמן הם יהפכו ליזמים מן השורה".
המטרות שהציבו לעצמם מארגני היריד הם לחשוף כמה שיותר את הצעירים למושג היזמות, כדרך לחיים או כקריירה אפשרית, וכמו כן לגייס ולרתום יזמים פעילים בעלי יכולת השראה להדריך ולכוון את הדור הבא של יזמים וממציאים צעירים. בתכנית יתקיימו מספר הרצאות ודיונים על יזמות מכיוונים שונים כמו: יזמות בהייטק, יזמות עסקית באומנות, יזמות סטודנטיאלית בתל-חי, וכו'.

נשמח להזין לסקר את האירוע. מצ"ב הזמנה עם פרטי הכנס.
כמו כן, נשמח לתאם ראיון עם אחד ממארגני היוזמה, או עם אחד מן היזמים הצעירים.

לפרטים נוספים אנחנו כאן: דיאנה זריהן - 050-5700783, גבע טלמור: 050-2747852 לילך זנקו - 050-7528890, לימור אטד – 054-6316464, משרד: 03-9600634

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אטד תקשורת.