מפרסם: רויטל מרסיק יח"צ
תאריך: 20/12/2009 14:56
נושא: בריאות, צרכנות
סדרת מוצרי חורף
סדרת מוצרי חורף
הודעה לעיתונות

סדרת מוצרי כוורת בריאותיים של "מעבדות צוף גלובוס" לטיפול בבעיות החורף ולחיזוק כללי של הגוף

החורף כבר כאן – על שלל מחלותיו
סדרת מוצרי כוורת בריאותיים של "מעבדות צוף גלובוס" לטיפול בבעיות החורף ולחיזוק כללי של הגוף
** תוצאות עבודה רפואית על יעילותם של מוצרי החורף בקרב ילדים: הפחתת הצורך בטיפול תרופתי ובביקורים חוזרים אצל הרופא

החורף כבר ממש כאן וכך גם הוירוסים והמחלות שמתלווים אליו מדי שנה. סדרת מוצרי הכוורת הבריאותיים של "מעבדות צוף גלובוס" – נותנת מענה למחלות החורף השונות – היישר מן הצוף אל הגוף :

  • וירמל- מוצר הכוורת החדשני ביותר. הוירמל מיועד לחיזוק מערכת ההגנה הספציפית של הגוף להתמודדות יעילה עם שפעות ווירוסים שונים האופייניים לתקופה זו.
  • גרונמל- מסייע בבעיות בדרכי הנשימה העליונות- לוע וגרון. משמש כאנטיביוטיקה טבעית נמצא בבדיקות מעבדה כיעיל יותר מהאנטיביטיקה המוכרת לנו, אנטי דלקתי ומטפל גם בוירוסים.
  • בונכומל- מיועד לפתרון בעיות בדרכי הנשימה וסימפטומים כמו שיעול, ליחה, וקשיי נשימה. משמש כאנטיביוטיקה טבעית, מכייח יעיל גם כנגד וירוסים ופטריות. נמצא בבדיקות מעבדה כיעיל יותר מאנטיביוטיקה המוכרת לנו.
  • חיזוקמל- מחזק את המערכת החיסונית, מאפשר לגוף למנוע ולהתמודד עם מחלות שמקורן ויראלי או בקטריאלי. מסייע לנקות את הגוף מרעלים ומתאים לסובלים מהצטננות כרונית. מתאים במיוחד כטיפול מונע לפני החורף לחיזוק הגוף מפני מחלות החורף.

תוצאות בדיקת יעילותם של מוצרי החורף במרפאה לילדים:
בדיקה שנערכה עי ד"ר מירין ואדים, מומחה לרפואת ילדים, וכללה 56 ילדים בגילאי 2-12, מעלה כי השימוש במוצרי החורף מפחית את הצורך בטיפול תרופתי.
הבדיקה כללה שימוש במוצרי הכוורת בונכומל, גרונמל וחיזוקמל, בילדים עם דלקות חוזרות בדרכי נשימה עליונות, דלקות ריאה ודלקות גרון.
32 ילדים קיבלו במקביל בונכומל וחיזוקמל, אצל 80% חלה ירידה של 30% בפניה חוזרת לרופאים, סה"כ שיפור משוקלל של 66% במצבם.
24 ילדים קיבלו גרונמל, אצל 70% מהנבדקים חלה ירידה של 30% בפניה חוזרת לרופאים, שיפור משוקלל של 58.6% במצבם.
מסקנותיו של ד"ר ואדים הן שמוצרי הכוורת בטוחים לשימוש, ויעילים בטיפול בדלקות חוזרות בדרכי הנשימה העליונות, דלקות ריאה ודלקות גרון בקרב ילדים. זאת ועוד, השימוש בהם מפחית את הצורך בטיפול התרופתי.

את מוצרי הכוורת לחורף של מעבדות צוף גלובוס ניתן למצוא בבתי הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ, ומחיר כל מוצר הוא 50 ₪ לצרכן. לבירור נק' מכירה: 1-800-20-88-28
מעבדות צוף גלובוס משווקת את מוצרי הכוורת במדינות רבות ברחבי העולם בהצלחה מרובה. מוצר הדגל של מעבדות צוף גלובוס הוא ה"לייף מל" המסייע למניעת ולהקלה בתופעות הלוואי של מקבלי כימותרפיה והקרנות. למעבדות צוף גלובוס מקרית שמונה יש את אישורי התקנים המחמירים של משרד הבריאות ומכון התקנים הישראלי.

לפרטים נוספים: רויטל מרסיק, יחסי ציבור. טל: 0544-218414

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רויטל מרסיק יח"צ.