מפרסם: צפורת תקשורת
תאריך: 21/12/2009 13:42
עדכון: 21/12/2009 13:42
נושא: אינטרנט ודיגיטל, רכילות
פלורוז
פלורוז
פלורוז
פלורוז
פלורוז
פלורוז
פלורוז
פלורוז
הודעה לעיתונות

עושים אהבה עם פלורוז בפייסבוק

חנות הפרחים פלורוז יוצאת בקמפיין אינטר-אקטיבי לקראת חג האהבה ובו יוגרל סופשבוע זוגי רומנטי

בחנות הפרחים פלורוז בצומת שילת יצאו בתחרות נושאת פרסים לקראת חג האהבה ויום המשפחה/יום האם הקרובים, שיחולו באותו היום.

ה-14 בפברואר 2010 יהיה השנה יום עמוס ביותר, ויחולו בו גם יום האם הוותיק (שהפך ליום המשפחה בשנים האחרונות) וגם חג האוהבים – ולנטיינ'ס דיי. לכבוד היום הגדול החליטו בפלורוז לצאת במסע פרסום אינטר-אקטיבי רחב היקף.

בנוסף על פרסום בעיתונות, הקימו בפלורוז קבוצת עניין ברשת החברתית facebook, המאפשרת לציבור הרחב להשתתף בתחרות נושאת פרסים. במסגרת התחרות, יישלחו הצעות כתובות, מאוירות, מצולמות או מוסרטות, רומנטיות אך עם זאת קלילות ומשעשעות, העוסקות כולן בחג האהבה, במחוות הרומנטיות של החג ובהבדלים בין המינים בהתייחסות לחג הזה.

"הרעיון עלה" מספרים בהנהלת פלורוז, "כשצפינו בתכנית טלוויזיה, ובה הוצגו שתי דמויות קיצוניות של גברים – הגבר המשקיען והרגיש, שחורז חרוזי אהבה לבת-הזוג שלו ונותן לה סידור פרחים מרהיב, ולעומתו הגבר המאצ'ו הקשוח, שטוען שחג האהבה הוא בכלל חג נוצרי, ומשאיר את בת הזוג שלו מאוכזבת וללא זר פרחים או תשורה שמביעה את אהבתו."

בהשראת המשורר הטלוויזיוני, החליטו בפלורוז להזמין את הלקוחות, הקוראים והגולשים להציע יצירות רומנטיות ומשעשעות, המופנות לאהובה בשם רוזה. הגולשים מוזמנים לכתוב, לאייר, לצלם או להסריט את ההמשך למשפט "את, רוזה....." ולהעלות את הצעותיהם לפייסבוק.

החברים בקבוצת העניין של פלורוז בפייסבוק, מוזמנים להביע את דעתם על ההצעות. אם הם אוהבים את ההצעה הם מקליקים "אהבתי" ומצביעים בעד ההצעה. ההצעה הרומנטית והמצחיקה, שתקבל את מרב קולות הגולשים, תזכה את השולח/ת בסופשבוע זוגי רומנטי ומפנק, באהבה מפלורוז.

גם ההחלטה על איפה יהיה סוף השבוע נתונה בידי הגולשים, והם מוזמנים להצביע ולהשפיע, אם יקבלו סופ"ש זוג בצימר "פנחס וגסטון" או ב"בית באבירים".

כך או כך, מדובר בפינוק אמיתי, שמתאים מאד לחג האוהבים. התחרות החלה בדצמבר 2009 ותמשך עד תחילת פברואר 2010.
הזוכים יוכרזו בחג האהבה/יום האם/יום המשפחה שיחול ב-14.02.10.

לפרטים נוספים: www.floroz.co.il או חפשו אותנו בפייסבוק floroz או פלורוז

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- צפורת תקשורת.