מפרסם: רויטל מרסיק יח"צ
תאריך: 30/12/2009 10:16
נושא: בריאות, ניו אייג'
הודעה לעיתונות

לראשונה – מרכז לבריאות בשיטת המשולש של ולרי סטשין

לראשונה – מרכז לבריאות בשיטת המשולש של ולרי סטשין
RESPECT –'המרכז לבריאות אחרת'
בימים אלה נפתח ברמת השרון 'respect – 'המרכז לבריאות אחרת' על פי שיטת ולרי סטשין – שיטת המשולש.
שיטת משולש הבריאות פותחה ע"י ולרי סטיישן, המשמש כמנהל מקצועי של מרכז respect.
השיטה החדשנית של ולרי, מבוססת על שלוש צלעות טיפול, כל אחת מהן מהווה צלע בלתי נפרד של כל גוף, ורק איזון מלא ביניהן יכול להביא את האדם לרמת הבריאות הגבוהה ביותר. הגוף הפיזי, הגוף הנפשי והגוף הכימי - כולם מסתכמים בבן אדם אחד.
כל בעיה וכל מטופל נבחנים באמצעות 3 מוחות שונים, כאשר לצורך ניתוח כל בעיה, נערך קונסוליום של 3 המוחות השונים על פי 3 צלעות האדם.
ולרי סטשין, אשר עומד בראש הטיפול הפיסי לאיזון הביו מכאניקה של האדם , מתבסס על התרפיה המנואלית, המהווה כיום את השיטה המתקדמת ביותר בעולם לטיפול גופני כדי לשנות מצב פיסי ולהשיב לאדם תנועה נכונה.
ולרי סטשין למד את השיטה ב-1991 , בנוסף לאוסטאופטיה ,כירופרקטיקה ותרפיה קרניו סקרלית ועוד. אבל אף אחת מהשיטות לא סיפקה אותו, מכיוון שאף אחת מהשיטות לא שילבה את החלק הפסיכולוגי, פסיכוסומאטי וביו אנרגטי של האדם. ולרי הוסיף ידע שצבר משיטות ריפוי עממיות (סבתות ו"מכשפות") ובכל אזור שגר או ביקר הוסיף וחקר.
תרפיה מנואלית היא תורה בת ארבעים שנים שפותחה ע"י רופאים רוסים. הם איגדו מספר שיטות טיפול כמו כירופרקטיקה, דיקור, עיסוי עמוק, אוסטיאופתיה ועוד. הם מצאו שיש אלמנטים מסוימים המשותפים לכל השיטות הנ"ל. ואכן, תרפיה מנואלית היא שיטה שמוכרת ברחבי העולם כשיטה יעילה, מדויקת וטיפולית במיטב מרכזי בריאות באירופה ובאמריקה, עכשיו היא גם תופסת תאוצה בישראל וצוות מטפלים שלם כבר סיים קורס של ולרי לשיטה זו.

במרוצת 20 השנה האחרונות שקד ולרי על פיתוח השיטה שלו, ועוד בהיותו מטפל במלון בים המלח בשנות ה- 90, התפתחה שיטתו אט אט תוך עבודה עם מטופלים לצד שנות מחקר רבות. כך פיתח ולרי את שיטת המשולש 'שיטתו של ולרי' אותה הוא מיישם במרכז respect שהקים עם יזמים נוספים ברמת השרון, וכן במכללה ללימודי המשך למטפלים ברפואה אלטרנטיבית.

שיטת 'משולש הבריאות' - מבוססת על ההנחה של התייחסות של כבוד לכל אדם ושל כל אדם לגופו, באשר הוא. השיטה מחברת בין כל צרכי הגוף: פעילות, טיפול ותזונה לצרכי הגוף והנפש, ועל כן מטפלת בסיבות ובמקורות הבעיה ולא בסימפטומים שלה. השיטה מתאימה את הטפול לכל היבטי החיים של המטופל, כאשר כל טיפול נקבע על ידי ועדת מומחים מתחומים שונים

עקרונות שיטת המשולש:
הגוף הפיסי – ביו מכאניקה – כל הפעילות שאנו עושים בעזרת הגוף: נושמים, ישנים, הולכים, יושבים, מתעמלים ועוד. כאשר קיימת בעיה באחת מהפעילויות הדבר בא לידי ביטוי בכאב ובקושי שלנו לבצע פעילות מסוימת. הטיפול בגוף הפיסי כולל: תרפיה מנואלית, עיסויים, כירופרקטיקה, אורתופדיה וכו'.
הגוף הנפשי – ביו אנרגיה -
הגוף הנפשי – אנרגטי משקף את מצב האנרגיה בגוף וכתוצאה מכך את מצבנו הנפשי. האם האנרגיה זורמת בגוף? האם ישנן חסימות אנרגטיות המפריעות לגוף הפיזי לתפקד, איך זה משפיע על מצב רוחנו? וכו'. כאן יבואו טיפולים המאזנים ופותחים חסימות אנרגטיות כגון: דיקור, רפלקסולוגיה, תת מודע, הילינג, דמיון מודרך וטיפולים ביו אנרגטיים. המטרה ליצור איזון שישפר את התפקוד היומיומי.
הגוף הכימי – ביו כימיה - הגוף הכימי, המכונה בשפה המקצועית ביוכימיה, הוא למעשה כל מה שאנו מכניסים לגוף: אוכל, תוספי תזונה, ויטמינים, תרופות, אלכוהול, סיגריות וכו'. לכאורה, יש לנו הכי הרבה שליטה על מה שנכנס לגוף שלנו, אולם רובנו, אוכלים לא נכון ומצב התזונה שלנו כלל אינו מאוזן, לעיתים אנו לוקחים את התוספים הלא מתאימים, שותים, מעשנים וכו'.
הטיפולים המתאימים הם: נטורופתיה, צמחי מרפא, מפגשים עם תזונאים ועוד.

הטיפול בשיטת המשולש מתבצעת בשלושה מסלולי טיפול:

מסלול עזרה ראשונה – לאלו הסובלים מכאב או בעיה ספציפית וזקוקים לעזרה מיידית. השיטה כבר צברה לה מוניטין בכל הקשור לבעיות במערכת העצבים, השרירים, גידים ורצועות, כאבי גב וכאבי פרקים.

מסלול השינוי הגדול – המיועד לאנשים בעלי מודעות גבוהה לבריאותם אשר רוצים שינוי באורח החיים על מנת לחיות במצב בריא יותר.

מסלול התחזוקה השוטפת – המיועד לאנשים בריאים יחסית, עם איזון בין שלושת צלעות המשולש, בעיקר כולל מסלול זה ייעוץ בכל הנושאים השונים המרכיבים את המשולש הבריא.

מציעה לראיין את ולרי סטשין על שיטתו הייחודית והמרכז לבריאות אחרת.

לפרטים: רויטל מרסיק יחסי ציבור. טל: 0544-218414

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רויטל מרסיק יח"צ.