מפרסם: ספילו תקשורת
תאריך: 26/01/2010 14:16
נושא: עבודה ורווחה
הודעה לעיתונות

עבודה מהבית - יכולה להיות רווחית או כושלת. הכל תלוי בך!

כיום בעידן הפיכת העולם לכפר הגלובלי בעזרת האינטרנט, טלפונים סלולריים והטכנולוגיה המתקדמת כל מקום יכול להפוך למשרד בעזרת לפטופ ושולחן. מגוון האפשרוית הקיימות ל עבודה מהבית הולך וגדל.

ישנם כמה וכמה יתרונות לעבודה מהבית. קודם כל אתה אדון לעצמך, ההשקעה שדרושה בעסק לעבודה מהבית כגון: שכירות, ארנונה, חשמל זניחה יחסית , שעות עבודה מתאמות לך וגמישות בהתאם לצרכך ובהתאם לצרכי דרישת העבודה. אם אתה עובד עם ארה"ב או סין בתחומי שוק ההון תוכל להתאים את שעות העבודה שלך לשעות פעילות במדינות אלו.

חשיבות התכונות עיקריות שעוזרות להצלחה בעבודה רגילה נחוצים כמובן גם במגוון סוגי עבודה מהבית , יחד עם זאת ישנם 2 תכונות חשובות שהעדרותם יכולה לגרום לכשלון ואכזבה מעבודה מהבית. התכונה הראשונה היא - משמעת עצמתי. בסביבת העבודה הביתית מגוון הפיתויים הקיימת היא עצומה לכן רק משמעת עצמית גבוהה תוכל להביא לך הצלחה. תכונה שניה היא – אופי חזק. תגמול כספי בעבודה מהבית בדרך כלל איננה מיידית ודורשת זמן השקעה וסבלנות. ישנם אנשים שנוטים להתייאש ובכך להכשיל את התפתחות העיסקית שלהם.

לאחרונה אתרי מסחר במט"ח הפכו לאתרים הפופולריים מאוד לסוג כזה של עבודה מהבית. יחד עם זאת חשוב לזכור ולהבין שאין אופציה של התעשרות וכסף קל בתחום הזה. תוכל להגדיל את הרווחים בעזרת ידע, כלים, שיטות, טיפים וכמובן ניסיון, שנקנה בעזרת לימוד יסודי של שוק ההון.

במידה והחלטתם שעבודה מהבית זה בשבילכם ויש לכם את כל מה שנחוץ בשביל זה, קבלו כמה טיפים איך תוכלו להצליח ולא לבזבז זמן יקר: קודם כל חשוב לקבוע כמו בכל סוג עבודה גם בסוג עבודה מהבית יעדים ומטרות שמהם תוכלו לקבוע לכם תוכניות פעולה שבועיות, חודשיות וחצי שנתיות . קבעו מראש את שעות עבודה בהם אתם רק עובדים ולא מתפתים למגוון פיתויים הקיימים בבית. נהלו את הזמן שלכם בצורה נכונה, גם כשאתם עובדים בשעות מוגדרות מראש, כגון בדיקת חדשות שוטפת, בדיקות מיילים חדשים ועוד. ארגנו לכם סביבת עבודה נוחה ונעימה בה תוכלו לעבוד, כך שעבודה מהבית לא תפגע באיכות וטיב העבודה .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספילו תקשורת.