מפרסם: אפרתי תקשורת
תאריך: 15/02/2010 11:20
נושא: חינוך, פרסום ושיווק
הודעה לעיתונות

יאיר וייס מונה למנהל המסלול הלימודי החדש ל- Online Advertising של "הבצפר" ו-Google ישראל

יאיר ויס (34) מונה לתפקיד מנהל המסלול הלימודי החדש Online Advertising של "הבצפר" (בית הספר של חברות הפרסום) ו-Google ישראל. במסגרת תפקידו יאיר ויס יהיה אחראי על הקמת המסלול, גיבוש הסילבוס ועדכונו המתמיד בשיתוף גוגל, גיוס המרצים וניהולו השוטף של הקורס.

יאיר ויס הנו פרסומאי בכיר אשר עבד במשרדי הפרסום הגדולים בישראל כגון: ראובני-פרידן\IPG, שלמור-אבנון-עמיחי\Y&R, גיתם\BBDO, יהושע\TBWA ועוד. עבד כקופירייטר וכמנהל קריאייטיב וחתום על מסעות פרסום ידועים עבור Orange, Volvo, האגודה למחמה בסרטן, קול ישראל, אסם, חוגלה, Hot, ניופאן, Sony, דיסקונט, ויסוצקי, כלל פיננסים ועוד רבים. בעל הישגים רבים בתחרויות פרסום בישראל ובעולם כגון פסטיבל הפרסום העולמי בניו-יורק ו-"קקטוס הזהב", וקרדיטים באתרי פרסום בינלאומיים כגון AdCritic, AdForum, TheReel ועוד.

מאז שנת 2006 פועל כעצמאי המספק שירותי אסטרטגיה, קריאייטיב, קופירייטינג, ניהול, הדרכה וייעוץ פרסומי עבור ארגונים - בכל המדיות עם דגש על האינטרנט ותוך התמחות עצמאית בפרסום אונליין על כל תחומיו העיקריים עם התמקדות בפלטפורמות הפרסום של Google.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אפרתי תקשורת.