מפרסם: ספילו תקשורת
תאריך: 15/02/2010 14:38
נושא: עבודה ורווחה
הודעה לעיתונות

עבודה בחו"ל: למי היא מיועדת, איזה סוגי עבודה קיימים?

עבודה בחו"ל - מיועדת בעיקר לצעירים בגילאי 18 ומעלה כאלה שמעוניינים לחסוך קצת כסף לפני הצבא. עבודה בחו"ל מתאימה גם למשתחררים מהצבא שרוצים "לנקות" את הראש אחרי הצבא. מגוון סוגי עבודה בחו"ל מעניקים בעיקר פתרונות יצירתיים להרוויח כסף רב ובזמן קצר. ישנם סוגי עבודות בחו"ל שונות ומגוונות שיכולות להתאים לכל אחד ואחד שמעוניין בכך. צעירים רבים בוחרים בסוג עבודה כזה על מנת שיצליחו לחסוך מספיק כסף גם לטיול הנחשק וגם אפילו ללימודים. בהרבה מהמקרים הם מצליחים לשלב את העבודה עם הטיול.

עבודה נפוצה ביותר כיום במסגרת עבודה בחו"ל היא עבודה בעגלות, הכוונה היא במכירת מגוון מוצרים שנמכרים על גבי עגלות בקניונים ובכל מיני מרכזי קניות ברחבי העולם. במקומות כאלה נמכרות בעיקר מוצרים מים המלח, מוצרי הקוסמטיקה וטיפוח, משקפי שמש, נרות ועוד. בעמדות מכירה כאלה נמצאות בדרך כלל שני דיילי מכירות ואף לפעמים בשיאי העונה מתגברים עם עוד דייל או שניים. סוגי עבודה נוספים שניתן למצוא בלוחות דרושים בקטגוריית עבודה בחו"ל הינם אופר לטיפול בילדים, מכירת תמונות מדלת לדלת ועוד .

כאמור צעירים אחרי צבא מצליחים לשלב עבודה בחו"ל יחד עם טיול ברחבי העולם. קודם כל עובדים כמה חודשים, צוברים מספיק כסף לטיול כזה ואז ממשיכים ליעד הטיול. כל מה שנשאר בדרך כלל לעשות זה לבחור יעד לטיול ויעד לעבודה מתוך מבחר המוצע במסגרת עבודה בחו”ל. התקופה הכי טובה היא לעבוד בשיאי העונה ולטייל בתקופה שהם לא משהו - אז מרוויחים ובגדול.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספילו תקשורת.