מפרסם: ספילו תקשורת
תאריך: 20/06/2010 16:00
נושא: עבודה ורווחה
הודעה לעיתונות

סקר JobMaster בנושא צפייה במשחקי מונדיאל 2010: 56% מהמעסיקים יאפשר לעובדים לראות את משחקי המונדיאל

העובדה שלא מעט ממשחקי מונדיאל נערכים בשעות העבודה מציקה לישראלים רבים, יתכן כי דווקא המעסיקים לא יתנגדו לכך שעובדיהם ישקיעו קצת פחות בעבודה כדי לראות את המשחקים.

אתר הדרושים JobMaster ערך סקר בקרב 850 מעסיקים וחברות מתחומים שונים בנושא צפייה במשחקי המונדיאל בזמן העבודה. מהנתונים עולה כי 56% מהחברות ומהמעסיקים הישראלים יאפשרו לעובדיהם לצפות בשידורי המשחקים במהלך שעות העבודה. לעומת זאת 35% מהמעסיקים השיבו כי אין בכוונתם לאפשר למונדיאל לפגוע בתפוקה וציינו כי לא ירשו לעובדים לראות את המשחקים. 9% מהם אף הצהירו כי יפטרו כל עובד שיצפה במשחקים במהלך שעות העבודה.

בניגוד לכך הנתונים שעולים בקרב העובדים, שונים במקצת:
36% מהנשאלים השיבו כי יצפו במשחקים בשעות העבודה בנסיבות שונות, מתוכם:
14% הצהירו כי הבוס שלהם "חולה על משחקי כדורגל"
17% ציינו שייצפו במהלך הפסקת הצהריים
ו-5% ציינו כי יוכלו לצפות רק במשחקי גמר
לעומת זאת 64% ציינו כי לא יקבלו היתר לצפות במשחקים כלל.

שי חן, מנהל שיווק ופיתוח אסטרטגי ב- JobMaster.co.il אומר:"הרוב המכריע של המעסיקים כיום מבין כי בכך שהם מאפשרים לצפות בחלק ממשחקי מונדיאל הם מעניקים צ'ופר בתנאי ההעסקה לעובדים. איסור מוחלט בצפייה יגרור אחריו חוסר הגעת העובדים לעבודה מסיבות לא אמיתיות כמו "חופשות מחלה" או "סידורים דחופים". לעומת זאת עובדים אוהדי כדורגל מעדיפים שלא לסכן את מקום עבודתם ומוותרים על צפייה במשחקים במהלך העבודה".

אתר הדרושים ג'וב מאסטר www.jobmaster.co.il - פשוט למצוא עבודה! האתר היחידי עם אלפי הצעות עבודה אמיתיות ומקוריות ישירות מהמעסיקים, סוכן חכם, משרות הייטק, עבודה בחו"ל ועוד - השימוש חינם למחפשי עבודה.

המעסיקים מקבלים קורות חיים של מחפשי העבודה ובמקביל יכולים לבצע חיפוש של מועמדים המתאימים להם במאגר קורות חיים המוצג באתר ומפולח לפי כל תחומי התעסוקה בישראל.
ב- JobMaster.co.il מבקרים מעל 1.4 מיליון גולשים מידי חודש.

הערה: הסקר התבצע בקרב כ- 850 מעסיקים וחברות ממגוון תחומים בארץ במגזר הפרטי המהווים מדגם מייצג של המגזר העסקי בישראל.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספילו תקשורת.