מפרסם: רוני ארנון תקשורת
תאריך: 27/06/2010 16:05
עדכון: 27/06/2010 16:23
נושא: אופנה, צרכנות
big tom
big tom
הודעה לעיתונות

רשת החנויות Big Tom משיקה חנות חדשה בקניון "שרונים" בהוד השרון: הוקמה בהשקעה כוללת של כ-100,000 $

חברת VK NETWORK בע"מ , היבואנית הבלעדית בישראל של המותגים ROCKETDOG, BLOWFISH, AMERICAN COMPANY, FREE PEOPLE ,URBAN OUTFITTERS , ASH BLU, והבעלים של רשת חנויות הבוטיק BIG TOM, מרחיבה את פעילותה בישראל ומשיקה חנות נוספת בקניון "שרונים" החדש בהוד השרון, בהשקעה מדווחת של כ-100,000 $.

החנות תפתח באמצע חודש אוגוסט 2010 ותשתרע על שטח של 40 מ"ר, במחיר של 62.5 $ למ"ר לתקופה של 3שנים עם אופציה ל-3+3 שנים נוספות.

החנות עוצבה ע"י אדריכל מיכאל ירון ברוח צעירה, סגנון ניו-יורקי בשילוב אלמנטים אורבנים עם נגיעות וינטיג', בהמשך לקו העיצוב האחיד של רשת ביג טום שימוש בגוונים של לבן,ורוד, ירוק,ולבנים {bricks} בחלל החנות שולבו פיגומים, עליהם בעצם תוצגנה הנעליים, ומתלי ביגוד.

כמו כן,נעשה שימוש נרחב בגופי תאורה של אספנים/ החנות תתאפיין במגוון רחב של דגמים ייחודיים שנבחרו בקפידה,הן של מותגי ההנעלה והן של הביגוד לצד פריטי אקססוריז משלימים.

לדברי הבעלים VK NETWORK בע"מ, ברט כץ: כחברה המייבאת מותגי נעליים וביגוד אמריקאים מהמובילים בעולם, אנו יוצאים עם קונספט אמריקאי המבוסס על MULTI- BRANDING כאשר הדגש הוא על המחיר לצרכן,תוך כדי שמירה על האיכות והסטייל הייחודי. האסטרטגיה היא "THE MAGIC PRICE"להגיע ישר לצרכן ללא תוספת הגורם המתווך. פתיחת חנות בקניון "שרונים",תוביל לחשיפת המותגים הצעירים והטרנדים בפני הקהל הרלוונטי גם באזור השרון וגוש דן. כמו כן אנו צופים פתיחת 4 חנויות Big Tom נוספות במהלך השנה הקרובה.

לפרטים נוספים: עופרה צ'רנר- "רוני ארנון תקשורת" 052-5111961

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רוני ארנון תקשורת.