מפרסם: צפורת תקשורת
תאריך: 28/07/2010 11:30
נושא: בריאות
מלון יולדות הדסה בייבי
מלון יולדות הדסה בייבי
הודעה לעיתונות

הטבה ייחודית לעובדות ועובדי פארק התעשיות הר-חוצבים במלון יולדות הדסה בייבי

עמותת הר-חוצבים מעניקה ליולדות העובדות בפארק התעשייה לילה בחינם, למזמינות שלושה לילות ומעלה במלון היולדות הדסה בייבי

לאחרונה נחתם הסכם בין העמותה לטיפוח הקריה לתעשיות מדע הר-חוצבים לבין מלון היולדות הדסה בייבי, לפיו תסבסד העמותה לילה במלון, לנשים העובדות בפארק התעשייה, לנשותיהם של עובדים, ולבנים ובנות של עובדים, שילדו ויבחרו לשהות במלון היולדות.

עמותת הר-חוצבים היא התאגדות של מרבית המפעלים והחברות בקריית תעשיות המדע הר-חוצבים. זוהי עמותה ללא מטרות רווח, שהוקמה כדי לדאוג לפיתוח הקרייה ולפעול לרווחת העובדים בצורה קולקטיבית.

מלון יולדות הדסה בייבי הוא מלון יולדות פסטורלי בקריה הרפואית של הדסה עין-כרם בירושלים, ובו 28 חדרים ייעודיים ליולדות, תינוקייה המאוישת 24 שעות ביממה על ידי צוותים רפואיים מקצועיים, ורופאים ואחיות מטעם בית-חולים הדסה, המלווים את היולדת והיילוד במהלך שהותם במקום. במלון פועלת מסעדה המציעה ארוחות מזינות, שהותאמו במיוחד לצרכי היולדות, והאוכל המוגש במקום הוא כשר גלאט מהדרין, עם אפשרות להזמין מנות בשריות בהכשר בד"צ העדה החרדית.

במסגרת ההסכם בין עמותת הר-חוצבים למלון יולדות הדסה בייבי, כל משפחה של עובד בה נולד תינוק מוזמנת להתארח במלון היולדות הדסה בייבי, ובהזמנת שהות בת 3 לילות תקבל המשפחה לילה אחד על חשבון העמותה.

יוסי בן יקר, מנהל הפיתוח העסקי של מלון היולדות הדסה בייבי, מסביר כי באזור המרכז קיימת מודעות לכך, שיולדת צריכה לנוח ולאזור כוחות לאחר הלידה ולפני השיבה הביתה. ואכן, אחת מכל ארבע יולדות באזור המרכז עוברת ישירות לאחד מבתי המלון הייעודיים ליולדות. לדבריו, "בירושלים הנושא הזה עדיין בחיתולים, ואנחנו פועלים כדי להחדיר גם בקרב נשות ירושלים והסביבה, את המודעות לחשיבות הדבר ולזכותן של הנשים למנוחה לאחר הלידה." בן יקר מוסיף, כי מי שהתנסתה בחוויה הזו בעבר, ושהתה במלון-היולדות לאחר הלידה, חוזרת למקום גם בלידות הבאות, וממליצה בחום לחברותיה.

ולא רק רמת המודעות של הנשים באזור ירושלים שונה, גם עלות השהות במלון יולדות שונה מאד באזור ירושלים מאשר באזור המרכז. נשים השוהות במלון יולדות הדסה בייבי למשך מינימום 3 לילות, נהנות ממחיר מיוחד של 590 ₪ בלבד עבור לילה בתנאי פנסיון מלא. הבעל יכול להצטרף אל אשתו עבור תוספת של 150 ₪ בלבד ללילה, על בסיס לינה וארוחת בוקר.

שווי ההטבה הייחודית לעובדות ועובדי הר-חוצבים הוא בסך 590 ₪. יולדות מלידה רביעית ומעלה זכאיות להחזר של כ-30% בכל קופות החולים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- צפורת תקשורת.