מפרסם: ספילו תקשורת
תאריך: 29/07/2010 14:22
נושא: עבודה ורווחה
הודעה לעיתונות

הגעת מועמדים לראיון עבודה

סקר JobMaster בנושא הגעת מועמדים לראיון עבודה: 72% מהמוזמנים לתפקידים זוטרים כלל אינם מגיעים לראיונות עבודה,
לעומת רק 2% שמוותרים על הגעה לתפקידים בכירים יותר

מעסיקים רבים שמחפשים עובדים רציניים לתפקידים זוטרים ניצבים מול בעיה רצינית של חוסר הגעת מועמדים לראיונות עבודה לאחר זימון. אתר הדרושים JobMaster בדק מה קורה בעניין זה בעזרת סקר בקרב כ- 930 מעסיקים וחברות מתחומים שונים בנושא הגעת מועמדים לראיון עבודה.

מהנתונים עולה כי 72% מהמוזמנים לראיונות עבודה לתחומי: שירות לקוחות, מכירות, טלמרקטינג ותפקידים זוטרים אחרים – כלל אינם מגיעים לראיון עבודה ואף אינם טורחים להודיע על כך לחברות שזימנו אותם.

לעומתם רק 2% מהמועמדים שזומנו לראיון עבודה לתפקידים בכירים, כגון; מנהלים, סמנכ"לים ומנכ"לים מוותרים על הגעה לראיון.

כמו כן, נמצא בסקר כי 26% מהמועמדים לתפקידי ביניים , כגון; מנהלי צוותים, מתכנתים ומנהלי חשבונות מחליטים על דעת עצמם שלא להגיע לראיון עבודה.

שי חן, מנהל שיווק ופיתוח אסטרטגי ב - JobMaster.co.il אומר:"ההיצע העצום של הצעות עבודה בתחומים זוטרים שבהם ניתן למצוא פחות או יותר את אותם תנאי ההעסקה הופכים את מחפשי העבודה לבררניים וממוקדים יותר. מגוון הצעות עבודה רבים מאפשרים למחפשי עבודה "לפספס" או לוותר על ראיונות עבודה רבים ולהמשיך לחפש עבודה שתתאים להם יותר מכל הבחינות: לשעות הלימודים, למקום המגורים או כל קריטריון אחר שהם מציבים לעצמם.
תנאי העסקה והשכר הניתנים לתפקידים כאלה הם בדרך כלל בסיסיים, לכן מועמדים רבים אינם מרגישים מחויבות לראיון עבודה מסוג זה."

אתר הדרושים ג'וב מאסטר www.jobmaster.co.il הנו האתר היחידי עם אלפי הצעות עבודה אמיתיות ומקוריות ישירות מהמעסיקים, סוכן חכם, משרות היי-טק, עבודה בחו"ל ועוד - השימוש חינם למחפשי עבודה.

המעסיקים מקבלים קורות חיים של מחפשי העבודה ובמקביל יכולים לבצע חיפוש של מועמדים המתאימים להם במאגר
קורות חיים המוצג באתר ומפולח לפי כל תחומי התעסוקה בישראל.
ב- JobMaster.co.il מבקרים מעל 1.4 מיליון גולשים מידי חודש.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספילו תקשורת.