פרטיזן תקשורת שיווקית
פרטיזן תקשורת שיווקית
הודעה לעיתונות

שלושה תקציבים חדשים למשרד פרטיזן תקשורת שיווקית

משרד יחסי ציבור פרטיזן תקשורת שיווקית, המתמחה בפנייה לדוברי רוסית יטפל בתקציבים למגזר הרוסי של ZER4U (רשת חנויות הפרחים והמתנות הגדולה והמובילה בישראל), רשת בתי המלון "ישרוטל" (המובילה את תחום התיירות בארץ) ו"התיאטרון הקאמרי" (המוביל את תחום התרבות בישראל וכעת גם מתרגם את מיטב הצגותיו לרוסית).

פרטיזן תקשורת שיווקית בבעלותה של אולגה קליקה וולפסון, בעלת ניסיון של 10 שנים בחתום ניהול השיווק, התקשורת השיווקית ויחסי הציבור.
אודליה חונן מנהלת השיווק של ZER4U מציינת, "זיהינו פוטנציאל רב בפלח השוק של דוברי רוסית שאינו מנוצל עד כה. במגזר הרוסי הענקת פרחים היא תרבות בפני עצמה. נותנים פרחים לא רק כאות תשומת לב, אהבה או רומנטיקה אלא גם לשחקנים בתיאטרון או במופע כדי להראות את הערכתם ואת אהבתם. אנו מייחסים חשיבות רבה לקהל זה". קבוצת פישמן עושה מהלך שיווקי רחב היקף בכניסה למגזר הרוסי. לקבוצת פישמן פעילות ענבה בארצות חמ"ע, כמו כן, מותגי הקבוצה פעילים במגזר הרוסי בישראל.
קרן רז, מנהלת שיווק של רשת ישרוטל : "אנחנו פעילים כבר זמן רב במגזר הרוסי בארץ ובחו"ל, המלונות שלנו הם בין המועדפים על התייר הרוסי בשל המגוון, האיכות והשרות בשפה הרוסית שאנו מציעים לקהל זה. בשיתוף הפעולה עם חברת פרטיזן אנחנו רוצים להעמיק את היחסים שלנו עם הקהילה רוסית בישראל ובכל העולם.
נועם סמל מנכ"ל התיאטרון הקאמרי " תרבות זה אצלם בעצמות ! הקאמרי מדבר גם רוסית עכשיו. במסגרת המהלך השיווקי הזה אנו מתרגמים את מיטב הצגותינו לרוסית. כמו כן, הדקנו את הקשרים ושיתוף הפעולה עם ארצות חמ"ע , וכבר בתחילת שנת 2010 התארח אצלנו לשבוע תיאטרון האומות ממוסקבה עם הצגת הדגל שלו אשר צפו בה מעל 5000 צופים בישראל שיותר מ- 90% מהם דוברי רוסית."
פרטיזן תקשורת שיווקית בע"מ, מתמחה בפניה ממוקדת לציבור דוברי רוסית, בישראל ומחוצה לה, באמצעים שיווקיים ותקשורתיים. מזה כשמונה שנים מספקת החברה ארגז כלים עשיר של תוכן וערך שיווקי ממשי ללקוחות ציבוריים, פוליטיים ומסחריים כאחד, החל משלב המחקר והתכנון האסטרטגי וכלה בביצוע הלכה למעשה (יחסי ציבור,פרסום,תוכן שיווקי). בין לקוחות החברה: המשרד לקליטת העלייה, HOT ,TOYS "R" US, מותג הרכב INFINITI, NESTLE PURINA,נדל"ן אופרה על הים, השיגעון הצרפתי ועוד רבים אחרים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרטיזן תקשורת שיווקית בע"מ.