מפרסם: גיא טצה יועצי תקשורת
תאריך: 24/08/2010 16:31
נושא: קולינריה
הודעה לעיתונות

חדש: ספר הפסטה של "על השולחן"

סוף סוף ספר פסטה שהוא בה בעת יצירתי ומסורתי, עם נשמה איטלקית ואופי ישראלי. ספר הפסטה של על השולחן" הוא המקיף ביותר והעדכני ביותר שנכתב בעברית. כמו הפסטה עצמה הוא מיועד לכולם, מטירונים במטבח ועד לבשלנים מומחים. תמצאו בו מנות מהירות לאמצע השבוע עם טונה ועגבניות מקופסה לצד מנות אירוח מושקעות עם פירות ים ופילה בקר, ושלל אפשרויות הביניים.
ספר הפסטה של "על השולחן" מכיל מעל 200 מתכונים ומקיף את כל תורת הפסטה. מלבד רטבים מכל הסוגים יש בו מאפי פסטה, מרקים, סלטי פסטה ופרק נרחב על הכנת פסטה טרייה בבית. פרק האנטיפסטי מפיק את המיטב מעושר הירקות הטריים שגדלים כאן ויעזור לכם לבנות סביב מנת הפסטה ארוחה של ממש. כמו בכל ספרי "על השולחן", לצד המתכונים, תמצאו טיפים, הסברים על חומרי גלם וטכניקות בישול וגם סיפורים מעולם הפסטה.

ספר הפסטה של "על השולחן" הוא ספר פסטה ישראלי. שורשיו נטועים עמוק במטבח האיטלקי והוא מושתת על העקרונות הכי בסיסיים שלו – פשטות, חיבור לעונה והקפדה על חומרי הגלם משובחים. עם זאת הוא שואב מבלי להתנצל גם ממטבחי האזור ומתייחס לאוצרות מקומיים כמו חצילים שרופים, לימונים כבושים, גבינה בולגרית וכוסברה.

ספר הפסטה של "על השולחן" הינו פרי עבודה משותפת של אוריה גבע, מתכונאית בכירה ב"על השולחן", טבחית עתירת ניסיון וסטייליסטית מזון ומיכל מוזס, שפית ועורכת גסטרונומית של "על השולחן". השתיים שילבו את הידע והניסיון הנרחב שלהן ויצרו ספר שהוא כמו מנת פסטה טובה - פשוט, עסיסי וגדוש שמחת חיים.

מחיר הספר: 128 ש"ח

רקע: "על השולחן" הוא בית תוכן המוביל בישראל בתחום האוכל והבישול. הוא מוציא לאור את ירחון האוכל האיכותי בישראל וחתום על שורה ארוכה של רבי מכר וביניהם סדרת "ששת" (בישול, מתוקים, מאפים, ששת במזרח הרחוק), "שוקולד", "ספר העוף הגדול", "המטבח הבריא של על השולחן", "המטבח הצמחוני של על השולחן", "מיקי שמו - המיטב" ו"האוצר של על השולחן". עוד בהוצאת על השולחן ","The Book of New Israeli Food שיצא לאור באנגלית (ואף תורגם לגרמנית). הספר הוא רב מכר עולמי וזכה לאחרונה להיכלל ברשימת 25 ספרי הבישול הטובים של שנת 2009 של המגזין האמריקאי היוקרתי Food and Wine"".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא טצה יועצי תקשורת.