מפרסם: שניידר גל יחסי ציבור
תאריך: 19/09/2010 07:39
נושא: נשים, ספורט
הדס (עומדת) ופטרה. צילם ראובן שוורץ
הדס (עומדת) ופטרה. צילם ראובן שוורץ
הודעה לעיתונות

גולף - אליפות העולם לנשים בארגנטינה

שלוש נערות ממועדון הגולף קיסריה ייצגו את ישראל באליפות העולם 2010 בארגנטינה בתחילת החודש הבא

איגוד הגולף הישראלי ישלח שלוש נערות ישראליות לייצג את ישראל באליפות העולם בגולף לנבחרות נשים, שתיערך השנה בבואנוס איירס, ארגנטינה מה-16 ועד ל-23 באוקטובר.

חברות הנבחרת הן:
לטיסיה בק, 18.5 מקיסריה, בוגרת האקדמיה לגולף בקיסריה, שסיימה לא מכבר פנימיית גולף בארה"ב. בק היא אלופת ישראל לנשים ולנוער 2009, בעלת מדליית זהב במכבייה ה-18, מדורגת במקום 4 בדירוגי החובבות באירופה ועתה הצטרפה לנבחרת הנשים של אוניברסיטת "דויק" בארצות הברית, שם היא לומדת החל משנה זו. בשבועון "גולף וויק" דורגה לטיסיה במקום 3 מבין ה-10 התלמידות האוניברסיטה בשנה הראשונה ללימודים. בק שהתגייסה לפני בשלושה חודשים הוגדרה כספורטאית עילוי על ידי צה"ל.

הדס ליבמן, 15; מקיסריה, תלמידת האקדמיה לגולף בקיסריה, הולכת בעקבות בק ויוצאת השנה ללמוד באותה פנימיית גולף בבפלורידה. ליבמן זכתה באליפות ישראל לנשים ב-2008, והגיעה למקום שני באליפות לטביה הפתוחה 2010.

פטרה בוגוסלבסקי, 15 מנתניה; היא תלמידת האקדמיה לגולף בקיסריה, ומדורגת שלישית בין שחקניות הגולף בישראל. בוגוסלבסקי הצליחה בעבר בתחרויות גולף לנוער ולנשים בברזיל, ממנה עלתה ארצה לפני כשנה.

הגולפאי סיריל קאופמן, שילווה את נבחרת הנשים כקפטן: "אני מאוד שמח עם הרכב הנבחרת שלנו", אמר קאופמן. "יש לנו שלוש שחקניות בעלות המון כשרון. כולן גאות מאוד לייצג את ישראל ויעשו עבודה נהדרת בהשתתפותן".

התחרות בארגנטינה הינה תחרות דו-שנתית המתקיימת מאז 1964. הנבחרת המנצחת זוכה בגביע על שם אספיריטו סנטו. שוודיה היא האלופה היוצאת, לאחר ניצחונה בשנת 2008 באוסטרליה.

איגוד הגולף בארגנטינה יארח את האליפות השנה ומועדון אוליבוס ומועדון בואנוס איירס נבחרו לשמש המגרשים הרשמיים לתחרות.

מספר שיא של 55 נבחרות מכל רחבי העולם נרשמו לאליפות העולם לנבחרות נשים ל-2010 אשר תיערך בצמוד לאליפות העולם לנבחרות גברים המתקיימת בשני המועדונים הנ"ל, שבוע לאחר מכן, מ-28 עד 31 באוקטובר.

הזוכים באליפות העולם לנבחרות נקבעים על פי תוצאות של 4 ימי משחק. כל מדינה רשאית להיות מיוצגת על ידי שתיים או שלוש שחקניות. בכל סיבוב שתי התוצאות הטובות של כל נבחרת מהוות את התוצאה באותו סיבוב. חיבור התוצאות של ארבעת ימי האליפות הוא תוצאת הנבחרת לאליפות כולה.

אליפות העולם לנבחרות נשים חובבות מאורגנת על ידי איגוד הגולף הבינלאומי, שנוסד בשנת 1958 בשאיפה לעודד את ההתפתחות הבינלאומית של משחק הגולף ולנצל את המשחק לטיפוח וקידום ידידות ואחוות ספורטאים.
איגוד הגולף הבינלאומי (ה-IGF), אשר מהווה איגוד הגולף שליד הוועד האולימפי הבינלאומי, מורכב מאיגודי הגולף הארציים של יותר מ-120 מדינות.

תודה
לאה 054-2200539

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שניידר גל יחסי ציבור.