מפרסם: גיא טצה יועצי תקשורת
תאריך: 06/10/2010 11:34
נושא:
הודעה לעיתונות

עודד כהנא מונה למנכ"ל רשת קפה ג'ו

עודד כהנא, 58, נשוי+ 4, בעל תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה מאוניברסיטת תל אביב, תושב מכבים, מונה למנכ"ל רשת קפה ג'ו, המונה 63 סניפים בפריסה ארצית. כהנא שימש בשנתיים האחרונות בתפקיד סמנכ"ל הכספים של הרשת, וקודם לכן שימש בתפקיד סמנכ"ל הכספים של רשות הדואר וחברות הי-טק. כהנא יחליף את דיויד קליין, הבעלים של הרשת, אשר הקים את קפה ג'ו לפני 15 שנה ומאז שימש מנכ"ל הרשת. קליין ישמש יושב ראש מועצת המנהלים של קפה ג'ו וימשיך לשמש מנהל מקצועי של תחום הקפה ברשת.

לדברי דיויד קליין, רשת קפה ג'ו מתפתחת והופכת לחברה בוגרת ומקצועית יותר. "מינויו של כהנא לתפקיד מנכ"ל מהווה המשך של תהליך התאמה של סגנון הניהול לשלב המקצועי בו הרשת מצויה בו. במהלך השנה האחרונה הוגדרו המבנה הארגוני של החברה, ואוישו תפקידים בהתאם. הוקמה מחלקת הכספים. הוחלפו מנהל הרשת וסמנכ"ל הרכש. בעתיד הקרוב תוכן תוכנית עבודה רב-שנתית שמטרתה לקדם תוצאות עסקיות רצויות, הכוללות מוצר מנצח, הגדלת רווחיות הרשת והצפת הערך שלה".

רשת קפה Joe נוסדה בשנת 1997. הסניף הראשון של הרשת נפתח ברחוב החשמונאים בתל-אביב. חלומם של בעלי הרשת – דיוויד קליין ודב גולדפרב - היה להציע חווית קפה מסוג אחר לכל שוחרי הקפה. הקמת בית קפה אשר יציע חוויית אירוח ביתי, אינטימי וחמים, כוס קפה גורמה משובח, אוכל איכותי ושרות אדיב ומקצועי המספק מענה לכל בקשה. כיום, מונה רשת קפה ג'ו 63 סניפים בזכיינות, אשר פועלים לפי עקרונות הסניף הראשון.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא טצה יועצי תקשורת.