מפרסם: טל כץ תקשורת
תאריך: 17/10/2010 16:35
נושא: תעשייה ומסחר
הודעה לעיתונות

הועידה החמישית של ענף הקניונים ורשתות המסחר תפתח ב-8 לנובמבר במלון הנסיכה באילת

לדברי מנכ"ל קניון גן העיר ויו"ר הוועידה, דדי ריזל : "זו עתידה להיות הוועידה הגדולה ביותר שהתקיימה עד כה. למעלה מ- 500 בכירי ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל ידרימו לאילת כדי לקחת חלק בדיונים, בהרצאות, במפגשים, במופעים ובפעילויות השונות שילוו את הועידה לכל אורכה..."

ועידת הקניונים השנתית החמישית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל תפתח באילת, בתאריך 8 לנובמבר בהשתתפות למעלה מ- 500 בכירי ענף הקניונים , רשתות המסחר, האופנה והבילוי בישראל. הועידה מתקיימת מידי שנה באילת והיא פרי יוזמתו של דדי ריזל , מנכ"ל קניון גן העיר בת"א המשמש גם כיו"ר הועידה.

בוועידה 8 מושבים מקצועיים שיעסקו במגוון נושאים ביניהם: משבר המטבע בגוש היורו וארה"ב והשפעתו על כלכלת ישראל בכלל ושוק הצריכה בפרט, שיווק מתקדם ברשתות החברתיות, BUZZWORDS , פיתוחי ריטייל עתידיים, ההיגיון שמאחורי חוסר היגיון צרכני , שיווק מגזרי , תחזיות ומגמות עתידניות בענף הקניונים ומושב הוקרה מיוחד בו יוענק אות מפעל חיים לאיציק אורן מייסד רשת שילב.

במהלך הועידה יתקיים טורניר קט רגל בין נבחרת מנכ"לי הקניונים לבין נבחרת מנכ"לי רשתות המסחר.

לדברי דדי ריזל "...הוועידה היא צומת חשוב ויחידי מסוגו המאפשר מפגש בלתי אמצעי של כל ראשי ומנהליו הבכירים של ענף הקניונים רשתות המסחר, האופנה והקמעונאות בישראל.... הצלחת הוועידה באה לידי ביטוי במהלכים עסקיים רבים הנתפרים ונסגרים במהלכה"

ועידת הקניונים הראשונה נערכה בנובמבר 2006 ונכחו בה קרוב ל 200 משתתפים. מאז, כל ועידה גדלה בלמעלה מ-30% מקודמתה. הוועידה החמישית עתידה להיות הגדולה מכל קודמותיה.

תקציב הועידה, כ-2 מיליון ₪ ,מורכב מהעלות אותה משלם כל משתתף וכן מרשימה מכובדת של חברות וגופים הנותנים חסותם לועידה ומציגים בה את מוצריהם.

לדברי ריזל: "ועידת הקניונים ורשתות המסחר הפכה לכיכר העיר של כל בכירי הענף. יותר ויותר מנכ"לים מבינים ש"אם אתה לא שם, אתה לא קיים..." . השנה ,להערכתי, למעלה מ- 500 בכירי הענף ידרימו לאילת כדי לקחת חלק בהרצאות, במפגשים, במופעים ובפעילויות השונות שילוו את הועידה לכל אורכה".

לפרטים: טל כץ יחסי ציבור 052-6979997

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל כץ תקשורת.