הודעה לעיתונות

תקציבים חדשים לספוט תקשורת

ספוט תקשורת ואסטרטגיה, מחזקת את מחלקת התיירות שלה לאחר זכייתה בתקציב התיירות ברשות לפיתוח ירושלים ותקציב אגודת מורי הדרך לתיירות בישראל

חברת יחסי הציבור, ספוט תקשורת ואסטרטגיה בניהולם של און לוי, ליאור רוטברט וגלעד היימן, זכתה בפעילות יחסי הציבור והדוברות של התיירות ברשות לפיתוח ירושלים (הרל"י) ובפעילות של אגודת מורי הדרך לתיירות בישראל.
הרשות לפיתוח ירושלים פועלת ואחראית לקידום נושא תיירות הפנים ותיירות החוץ בירושלים שנחשבת לאחד המותגים התיירותיים החזקים בעולם. בתחום התיירות פועלת הרל"י לפיתוחה של ירושלים כמותג תיירות מוביל.

אגודת מורי הדרך לתיירות בישראל פועלת למען מורי הדרך ובשמם בתחומים נרחבים הכוללים חתימה על הסכמי עבודה, דאגה לזכויות הסוציאליות של מורי הדרך וקידום רמתם המקצועית. האגודה מקיימת בשיתוף משרד התיירות פעילויות הדרכה וסיוע בביצוע מדיניות ונציגיה חברים בוועדות שונות העוסקות בקביעת מדיניות התיירות של ישראל בתחומים שונים.

מחלקת התיירות ב"ספוט תקשורת ואסטרטגיה" מובילה בין השאר גם את פעילות יחסי הציבור והדוברות של "שיחור תוכן עולמי" המתמחה במדריכי טיולים לחו"ל ובחברת "דוראל תיירות ונופש" המפעילה נופש קיבוצי באפיקים, כפר רופין, משגב עם, אדמית ותובל, ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספוט תקשורת ואסטרטגיה.