מפרסם: גיא תקשורת
תאריך: 24/01/2011 10:02
נושא: אינטרנט ודיגיטל
הודעה לעיתונות

Netwise מקיימת יום עיון בנושא רשתות חברתיות 2011 – התפתחות או מהפכה ?

Netwise Experience, חטיבת חווית המשתמש בחברת Netwise, מקיימת יום עיון מיוחד בנושא רשתות חברתיות 2011 – התפתחות או מהפכה? הכנס יעסוק במודלים ובדילמות של ארגונים עסקיים ביצירת רעיונות, ניהול שיחה וניהול תוכן ברשתות חברתיות במקביל לפעילות הנכסים הדיגיטליים. בכנס תרצה שלומית הברון, מנהלת תחום התוכן ב-Netwise ויועצת בכירה לתחום רשתות חברתיות, אשר מובילה את התחום מול חברות וארגונים.

Netwise Experience תקיים את יום העיון בתאריך 27 בינואר 2011 ויוצגו בו פתרונות אסטרטגיים בעולם הדיגיטלי, תוך דגש על השיתוף והקשר עם הנכסים הדיגיטליים של הארגון. לכנס נרשמו עד כה כ-60 משתתפים ונותרו מקומות בודדים נוספים לחברות וארגונים. פרטים והרשמה ניתן לבצע במייל [email protected]

לדברי יניב מיכאלי, סמנכ"ל Netwise, מנהל חטיבת Experience: "לאחרונה זיהינו צורך גובר ודרישה מצד לקוחות להרחבת הנכסים הדיגיטליים שלהם לרשתות חברתיות ובחינת פתרון המבוסס על מערכת מקיפה של אינטראקציה בין הפעילות הדיגיטלית הקיימת להקמה וניהול של נכסים דיגיטליים ברשתות החברתיות. בכנס יבחנו המומחים של Netwise Experience כיצד שילוב בין תוכן, אסטרטגיה ועיצוב יוצרים פתרונות מקיפים לניהול הנכסים דיגיטליים".

Netwise מספקת פעילות מקיפה במרחב הדיגיטלי בתחומי האינטרנט ואחראית להקמה וניהול של אתרים מובילים בישראל ובעולם ובניית תוכן לאתרים וכן בניה של נכסים דיגיטאליים כגון אפליקציות ואתרים בתחום ה-Mobile . במסגרת זו הייתה Netwise שותפה למספר מהלכים מרכזיים בתחום השיווק הדיגיטלי שבוצעו בשנה האחרונה.

מיכאלי מוסיף: "Netwise מתמחה ביצירה של חווית משתמש בתחום הדיגיטלי. היכולות של החברה נשענות על שילוב בין יכולות מתקדמות בתחום בניית אסטרטגיה דיגיטלית ויכולות פיתוח טכנולוגי. השילוב עם יכולות בניית ממשקי משתמש ניתן ליצור מותגים שלמים בסביבה הדיגיטלית".

לדברי קארין צדוק, מנהלת לקוחות ב-Netwise Experience: "תחום הרשתות החברתיות הופך להיות פתרון משלים הכרחי כחלק מתמהיל השיווק הארגוני במדיה הדיגיטלית. בזכות הניסיון המקצועי של Netwise בתחום ניהול נכסים דיגיטליים אנו מספקים פתרון מסונכרן לכלל הצרכים הארגוניים".

אודות Netwise
חברת Netwise היא החברה המובילה בישראל בהקמת מערכות לאינטראקציה עסקית. החברה משלבת מומחיות בניהול פרויקטים, פיתוח תוכנה ואפיון ממשק משתמש, ומעסיקה כ- 250 עובדים. Netwise מספקת שירות מקצועי ללמעלה מ- 70 חברות וארגונים מהגדולים ביותר במשק, ועובדת בשיתוף פעולה עם מיקרוסופט כשותף זהב. www.netwise.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא תקשורת.