מפרסם: אגמדיה
תאריך: 13/02/2011 23:22
נושא: אלכוהול ויין, תיירות
תמונה מ"שבת טיול" בסוף השבוע האחרון
תמונה מ"שבת טיול" בסוף השבוע האחרון
הודעה לעיתונות

יקב יפתחאל שמח להודיע: בעקבות הביקוש הגבוה, גם בשבת הקרובה תתקיים "שבת טיול" באלון הגליל

יקב יפתחאל מאלון הגליל, יערוך ב-19.2, "שבת טיול" באזור יער אלון הגליל וזאת בעקבות הביקוש מצד אנשים ל"שבת טיול" נוספת.
תקופה זו של השנה היא אחת היפות בשנה, כאשר הפריחה בשיאה ועמק יזרעאל מתגלה בשיא עוצמתו . זה הזמן לארוז את הצידנית ולהגיע ביחד עם המשפחה לשבת שכולה כיף.

לאחר ההצלחה בשבוע שעבר שבו קיימו ביקב יפתחאל "שבת טיול", החליט צביקה אופיר לקיים את השילוב המוצלח של טיול וטעימות יין גם בסוף השבוע הקרוב.

ביום שבת בבוקר נפגש כולנו בשעה 10:00 במרכז המבקרים של יקב יפתחאל באלון הגליל (5 דקות מצומת המוביל) שם יחכה לנו צביקה אופיר, בעלי יקב יפתחאל ומכוורת אופיר, אליו הצטרף מדריכת טיולים מוסמכת ונצא כולנו להליכה רגלית ביער אלון הגליל, ההליכה היא הליכה קלה ומתאימה במיוחד למשפחות. במהלך ההליכה נוכל להתפעל מהפריחה והירוק של עמק יזרעאל. שיא המסלול יהיה כאשר נגיע לגת העתיקה שם נקבל הסבר מצביקה על ייצור היין העתיק. כשנגיע חזרה למרכז המבקרים של יקב יפתחאל ומכוורת אופיר נוכל לטעום מסוגי הדבש השונים ולבקר ביקב של יקב יפתחאל וללגום מהיין המושבח הישר מהחביות. (הכניסה והטיול היא ללא תשלום)

ביקב יפתחאל גם דאגו לכם למקום לארוחת צהריים ובשיתוף פעולה יוצא דופן נרתמו במסעדת "ללה" בצומת כפר ברוך ויעניקו למשפחות קינוח בהזמנת ארוחה משפחתית. מסעדת "ללה" זכתה לשבחים רבים על האירוח המשפחתי ועל ההתמקדות ביצירת מנות שכל הילדים אוהבים.

לפרטים נוספים- צביקה אופיר – 052-2824644.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אגמדיה.