מפרסם: ויינר תקשורת
תאריך: 17/02/2011 14:08
נושא: נדל"ן
שירלי אלקובי מנכ"ל רשת רילטי אקזקיוטיב
שירלי אלקובי מנכ"ל רשת רילטי אקזקיוטיב
הודעה לעיתונות

מכללת רילטי אקזקיוטיב- המכללה ללימודי הנדל"ן

תחום הנדל"ן הפך בשנים האחרונות למרכזי ומוביל במשק, כאשר מעבר להיותו קשור בפיתוח ובניה, הוא הפך לגורם מרכזי אשר מניע גם את הכלכלה ובכך משפיע על חיינו. בעקבות העניין ההולך וגובר בתחום, לימודי הנדל"ן הפכו למבוקשים מאוד. מכללת רילטי אקזקיוטיב מציעה לימודי נדל"ן מקצועיים עם יחס אישי אשר מעניק לכל סטודנט את המיומנויות הנחוצות לו להצלחה במבחן המתווכים בדרכו לקבלת רישיון ולמקצוע בתחום.

מכללת רילטי אקזקיוטיב מאפשרת לפונים למסלול לימודי נדל"ן גישה למרצים, כלים ותכנים מהשורה הראשונה בענף הנדל"ן. המכללה שמה לעצמה למטרה לספק לסטודנט תשתית מקצועית אשר תאפשר לו בעתיד לעסוק בתחום, כאשר במסגרת לימודיהם הסטודנטים זוכים לליווי צמוד של המרצים תוך לימוד מעשי של המקצוע הכולל ירידה אל השטח. המכללה מלווה את הסטודנט מתחילת הלימודים ועד לסיומם עם קבלת תעודת גמר, כאשר הסטודנט מקבל סיוע והדרכה לקראת הבחינה של משרד המשפטים לרישיון תיווך.

כ-500 בוגרים מדי שנה מוכשרים להתמחות במקצועות הנדל"ן ברילטי אקזקיוטיב, רשת לשיווק ותיווך נדל"ן בעלת מספר רב של סניפים בפריסה ארצית. בבית הספר הגבוה לנדל"ן של הרשת נפתח קורס אחת לחודשיים. המכללה מפעילה קורסים בנושאי שיווק נדל"ן, הכנה לרכישת רישיון תיווך ומשא ומתן. למכללה ארבעה סניפים בחיפה, באר שבע, תל אביב ורמת גן.

לפרטים נוספים: המרכז ללימודי נדל"ן – רילטי אקזקיוטיב ישראל, טל' 1700-702-722
או באתר http://www.rexe.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ויינר תקשורת.