מפרסם: גיא טצה יועצי תקשורת
תאריך: 21/02/2011 11:23
נושא: קולינריה
הודעה לעיתונות

פברואר מחמם ב- Temple Bar – Irish Pub‏

Temple Bar, רשת הפאבים האיריים בסינמה סיטי, רמת השרון, ב-Cinemall, לב המפרץ-חיפה, במתחם G – כפר סבא וסינמה סיטי ראשל"צ, חרטה על דגלה לקדם את תרבות הבירה בארץ ומציגה מידי חודש בירות ייחודיות ובלעדיות אשר טרם הוגשו בישראל.

בחודש פברואר מציגה רשת הפאבים האירים ה- Temple Bar בירות בלעדיות לסניפי הרשת: בזלת דאבל בוק ו- לף רוזה Leffe Rossa

לף רוזה Leffe Rossa 6.6% אלכוהול: בירת אייל בלגית בצבע רובי מלא חיים ניחוח פירותי ייחודי ומחמיא עם חריפות עדינה של וניל וציפורן בשילוב קרמל ואגוזים קלויים בעלת טעם מתוק המשולב עם טעם מריר מובחן ומאוזן. בירת הלף רוזה מופקת מתהליך של תסיסה עילית משעורה, תירס וכשות אליהם מתווספים תבלינים ופירות המעניקים להם טעמים מובחנים ואיכותיים.
המתכונים המיוחדים לייצור בירות Leffe התגלו במנזר בבלגיה כבר ב 1240 ונשמרים בקנאות מאז.

בזלת דאבל בוק % 8 אלכוהול בירת לאגר כהה וחזקה המתאפיינת בגוף מלא, טעם עשיר של קפה ושוקולד המאוזנים בארומה כישותית נעימה. בזלת הדאבל בוק שילוב מיוחד של לתת ב -5 רמות קלייה שונות מאיזור בוואריה , שילוב המעניק לבירה את טעמה המיוחד. בירת הבזלת מתאפיינת בכמות יחסית גבוהה של כישות המעניקים לה עומק ונוכחות ייחודיים לבירה ומקור המים הוא במי תהום המצויים בתוך שכבת הבזלת בגולן .
מבשלת הגולן הינה מבשלת בוטיק המתמחה בבירות לאגר ואייל טריות ייחודיות. כל הבירות מיוצרות בעבודת יד בכמויות קטנות, חומרי הגלם נבחרים בקפידה ותהליך הכנת הבירה מבוקר באופן אישי על ידי הברומסטר של המבשלה - ניקולאוס סטארקמט.

סינמה סיטי, גלילות, רמת השרון טל: -699553603
מתחם G, ויצמן 207, כפר סבא. טל: 09-7677575
מתחם סינמה סיטי, ראשון לציון טלפון: 03-7165757
Cinemall, צומת לב המפרץ, חיפה. טל: 04-8404460
שעות פתיחה: מידי יום - 17.00 ועד אחרון הלקוחות
ובשבת 12:00 ועד אחרון הלקוחות

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא טצה יועצי תקשורת.