מפרסם: מילת מפתח תקשורת שיווקית
תאריך: 10/03/2011 11:13
עדכון: 10/03/2011 11:16
נושא: קולינריה, אלכוהול ויין, לייף סטייל

משתה פורים בבית המשקאות של נפתלי

יום ה', 17 מרץ' 2011 בשעה 17:00
מיקום: כל סניפי רשת בית המשקאות של נפתלי
כתובת: אלוף שדה 15 גבעתיים,אבן גבירול 184 ת"א,שלבים 5 יפו (מפה)
משך: 3 שעות
פסטיבל ספרד-צרפת וחגיגות פורים בבית המשקאות של נפתלי
פסטיבל ספרד-צרפת וחגיגות פורים בבית המשקאות של נפתלי
הודעה לעיתונות

פסטיבל ספרד-צרפת וחגיגות פורים בבית המשקאות של נפתלי

חודש מרץ בבית המשקאות של נפתלי יהיה שמח! במהלך החודש ישתלבו פסטיבל יינות ומשקאות מצרפת ומספרד עם חגיגות פורים, ששיאן במשתה עדלאידע. הקהל הרחב מוזמן להשתתף בחגיגות.

ביום חמישי 17 במרץ החל מהשעה 17:00 יתקיים בחנויות רשת בית המשקאות של נפתלי משתה פורים, ובו יוצעו טעימות ללא תשלום ממגוון משקאות ויינות עד דלא ידע! המשתה יאפשר לחוגגים לבחור את המשקאות שאיתם ירצו לחגוג את אירועי פורים ולשלוח כמתנה ליקיריהם במשלוחי מנות.

המשתה הוא למעשה שיאו של פסטיבל ספרד-צרפת הנערך בבית המשקאות של נפתלי במהלך חודש מרץ כולו. במשך כל החודש מוצע מצעד שלם של יינות ומשקאות חריפים משתי המדינות הקלאסיות המשויכות ל"עולם ישן". בתחום המשקאות בכלל ויין בפרט מתייחס המושג "עולם ישן" למדינות שבהן חלים חוקים נוקשים והקפדה רבה על ייצור משקאות, החל מאזורי הגידול והקרקע, שנת הבציר ועד לאופן ייצור מסורתי המתמקד פחות בחידוש טכנולוגי מזה המאפיין את ה"עולם החדש".

צרפת נחשבת למולדת היין. מבחר היינות הצרפתיים נחלקים בעיקר על-פי ה"טרואר" - אזור גידול הענבים, כאשר מכלול תנאי הסביבה האזוריים משפיעים על איכותו של היין. לכל טרואר צרפתי יש גאוות יחידה וחלילה לו לצרפתי מאזור מסוים שישתה יין של טרואר אחר. אנו לעומתם יכולים ליהנות מהתוצרת של כל ה"טרוארים", ובהם: בורדו, בורגון, קוט דה רון, אלזס ועוד.

ספרד היא מיצרניות היין הגדולות בעולם ואחת מהטובות שבהן. בספרד ישנם ארבעים וארבעה אזורי יין. הבולטים שבהם הם: ריוחה, פנדס, ריוורה דל דוארו ועוד, אך כדי לעמוד על טיבו של יין ספרדי חשוב לדעת לא רק את אזור הגידול, אלא גם זן הענבים, כיוון שבספרד נפוץ השימוש בזנים כמו הטמפרניו, מקבאו ואחרים. הצעירים שבחובבי היינות מכירים את יינות ספרד הודות לקאווה, היין הספרדי המבעבע שהתקבל בארץ בשנים האחרונות באהדה גדולה, המבוגרים יותר מוקירים את תוצרתה הודות ליינות ריוחה המצוינים.

כאמור לא רק יינות משתייכים ל"עולם הישן". גם משקאות חריפים מיוצרים במדינות אלה על-פי קריטריונים נוקשים המבטיחים את איכותם. רבים מהם מוצעים לטעימות החודש בבית המשקאות של נפתלי ונמכרים במחירי מבצע משתלמים:

ברנדי ברדינט VSOP נפוליאון ב-59 ₪ (במקום 75 ₪)
קוניאק רמי מרטין VSOP ב-399 ₪ (במקום 440 ₪)
ברנדי מרקז דה מיסה ב-69 ₪ (במקום 79 ₪)
קוניאק מיוקוב וניל ב-269 ₪ (במקום 290 ₪)
ליקר היפנוטיק ב-199 (במקום 260 ₪) ואחרים
במבצעי היינות ניתן למצוא, למשל:
מוטון קאדה בורדו ב-59 ₪ (במקום 73 ₪)
בודגס אולארה לה קטדרל ב-29 ₪ (במקום 45 ₪)
אסטזארג טרה ויטיס ב-39 ₪ (במקום 55 ₪)
קאווה וולפורמוסה ברוט נטור ב-69 ₪ (במקום 95 ₪)
קאווה כשרה ריאל אימפריאל ב-39 ש"ח (במקום 43 ₪)

את רשימת המבצעים המלאה ניתן למצוא באתר www.goodwines.co.il. המבצעים בתוקף בחנויות הרשת ובקניות באתר עד סוף חודש מרץ או עד גמר המלאי. טעימות יתקיימו במהלך כל החודש. כדאי במיוחד להגיע לערב המשתה.

בית המשקאות של נפתלי
סניף גבעתיים - אלוף שדה 15, טל´ 03-7316022
סניף תל-אביב - אבן גבירול 184, טל' 03-5445914
סניף יפו - שלבים 5, טל´ 03-6831819

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מילת מפתח תקשורת שיווקית.