מפרסם: ארנה פרי יחסי ציבור
תאריך: 27/03/2011 12:53
נושא: נדל"ן
פרויקט צרפתי יוניק של חברת צרפתי צבי ובניו בנחלת יהודה
פרויקט צרפתי יוניק של חברת צרפתי צבי ובניו בנחלת יהודה
הודעה לעיתונות

חברת צרפתי צבי ובניו קיבלה היתר בנייה להקמת פרויקט "צרפתי יוניק" בשכונת נחלת יהודה החדשה בראשון לציון

נמכרה דירת 5 חדרים בכ- 1.87 מיליון ש"ח

חברת צרפתי צבי ובניו קיבלה היתר בנייה לפרויקט צרפתי unique (צרפתי יוניק) בשכונת נחלת יהודה החדשה בראשון לציון. החברה החלה כבר בעבודות החפירה והנחת היסודות. מהחברה נמסר כי בפרויקט נמכרה לאחרונה דירת 5 חדרים, בקומה ה- 6, בשטח של 123 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 20 מ"ר, במחיר של 1.87 מיליון ₪.

הפרויקט יכלול 40 יח"ד בבניין בן 11 קומות. תמהיל הדירות כולל דירות 5 חדרים מטיפוסים שונים, עם מרפסות של כ- 20 מ"ר, דירות גן, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים. מחיר לדירת גן 5 חדרים, בשטח של 124 מ"ר, עם גינה בשטח של 151 מ"ר, הינו כ- 2.28 מיליון ₪; מחירה של דירת 5 חדרים, בשטח של 123 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 20 מ"ר, הינו החל מ- 1.785 מיליון ₪; דירות מיני פנטהאוז נמכרות במחיר של החל מ- 2.325 מיליון ₪; מחירו של פנטהאוז בפרויקט הינו כ- 3.38 מיליון ₪.

רפי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברה מוסר כי "נחלת יהודה החדשה היא אחת השכונות היוקרתיות והמבוקשות ביותר בראשון לציון והסביבה. השכונה מושכת ביקושים בעיקר מצד משפרי דיור, תושבי ראשון לציון והסביבה ואף ממרכז הארץ".

חברת צרפתי צבי ובניו היא מהחברות הותיקות בענף הנדל"ן, ובונה בראשון לציון כבר למעלה מ- 40 שנה. החברה בנתה במרוצת השנים מאות יחידות דיור, וכיום בונה שני פרויקטים למגורים בלב העיר: פרויקט צרפתי סנטרל, המוקם במתחם התחנה הישנה ומשלב מסחר ומגורי יוקרה במרכז העיר ראשל"צ. ומגדל ביאליק המתנשא לגובה של 14 קומות מעל קומת מסחר וחניונים, מגדל ייחודי אשר כל הדירות בו הן בנות 2.5 חדרים בלבד. כמו כן, החברה בונה בנס ציונה, תל אביב, פרדס חנה, נתניה ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארנה פרי יחסי ציבור.