מפרסם: ארנה פרי יחסי ציבור
תאריך: 03/04/2011 11:58
נושא: נדל"ן
הדמיית הקומות העליונות בפרויקט היי לייף בהוד השרון
הדמיית הקומות העליונות בפרויקט היי לייף בהוד השרון
הודעה לעיתונות

חברת סרוגו מכרה תוך חודש 6 דירות מיוחדות בפרויקט Hi Life בהוד השרון בהיקף של 17.8 מיליון ש"ח

סופי סרוגו, מנכ"לית משותפת: "הופתענו שכבר בתחילת השיווק היה ביקוש גדול דווקא לדירות היקרות"

חברת סרוגו מכרה בחודש האחרון 16 יח"ד בפרויקט Hi Life (היי לייף), שבונה החברה בהוד השרון, מתוכן 6 דירות מיוחדות בהיקף כספי של כ- 17.8 מיליון ₪. בין הדירות שנמכרו: דירת לופט גג, בת 5 חדרים, בקומות ה- 18-19, בשטח של כ- 160 מ"ר, עם מרפסת גג בשטח של כ- 50 מ"ר, במחיר של כ- 3.6 מיליון ₪; שתי דירות מיני פנטהאוז בנות 4 חדרים כל אחד, במחיר של כ- 2.3 מיליון ₪; שתי דירות מיני פנטהאוז בנות 5 חדרים כל אחת, במחיר של כ- 2.6 מיליון ₪; פנטהאוז בן 5 חדרים בקומה ה- 21, בשטח של כ- 205 מ"ר, עם מרפסת בשטח של כ- 65 מ"ר, במחיר של כ- 4.4 מיליון ₪.

לדברי סופי סרוגו, מנכ"לית משותפת בחברת סרוגו, "השקנו את הפרויקט לפני כחודשיים וקצב המכירות בפרויקט מהיר מאוד. למעשה, נותרו בפרויקט רק 28 דירות למכירה מתוך 80. הופתענו מכך שכבר בתחילת השיווק היה ביקוש גדול לדירות המיוחדות והיקרות שנמכרות בדר"כ לקראת סוף שיווק הפרויקט". סרוגו מוסיפה כי "רבים מרוכשי הדירות הם אנשים שמעריכים עיצוב ומבינים עיצוב, והם מחפשים דירות בסטנדרט גבוה ובמחירים שפויים, יחסית לתל אביב".

הפרויקט ממוקם בדרך רמתיים, בקרבה לרמות השבים וכפר מל"ל, וכולל 80 יח"ד ב- 23 קומות, עם תמהיל דירות מגוון: דירות 4 במחיר של החל מ- 1.5 מיליון ₪, דירות 5 חדרים במחיר של החל מ- 1.8 מיליון ש"ח, לופטים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. הפרויקט תוכנן ע"י משרד האדריכלים יסקי - ק.ש.ת וייבנה במבנה ייחודי בצורת מנסרה (בדומה למגדלי אקירוב בתל אביב).

מחברת סרוגו נמסר כי, הדירות המתוכננות בבניין הינן דירות גדולות ומרווחות בהרבה מהממוצע. דיירי הפרויקט יהנו מסטדנדרט בנייה יוקרתי, עם מפרט משודרג ועיצוב אומנותי. כך למשל, כל דירה מקבלת בין היתר, חלונות ענק, מטבח באורך של 14 מטר, מיזוג דירתי, מחסן ושתי חניות פרטיות.

עוד נמסר מהחברה כי, פרויקט Hi Life יכלול בוסתן שיעטוף את הבניין, לובי מעוצב בעל תקרה גבוהה, לאונג' דיירים שייפתח לרחבת דק גדולה עם גינה, חדר דואר, פיר אשפה, מעליות מהירות ועוד. כמו כן, הסתיימו עבודות חפירה, דיפון ויסודות וכעת הוא נמצא בשלב בניית החניון.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארנה פרי יחסי ציבור.