מפרסם: ארנה פרי יחסי ציבור
תאריך: 03/05/2011 12:56
נושא: נדל"ן
אירוע מכירות פרויקט סיטי - צילום איתמר סיידא
אירוע מכירות פרויקט סיטי - צילום איתמר סיידא
הודעה לעיתונות

60 דירות ב-60 דקות: פרויקט בן 60 יח"ד בראשון לציון נמכר תוך שעה

כ-400 איש התמודדו על 60 דירות בפרויקט CITY במרכז ראשל"צ; בסוף ההגרלה, כל הדירות נמכרו בהיקף כולל של 57 מיליון שקל

הדירות נמכרו במחיר התחלתי של 777 אלף שקל לדירת 2 חדרים ועד כמיליון שקל לדירת 4 חדרים

גינדי ומועדון "חבר" לא לבד. הביקוש לדירות קטנות וזולות גורם ליזמים לערוך הגרלה בין מאות מתמודדים במטרה למכור פרויקטים שלמים תוך מספר שעות ובתמורה לתת לרוכשים הנחות. כ-400 מתמודדים הגיעו ביום שישי בבוקר לאולם אירועים בראשון לציון כדי להשתתף בהגרלה 60 דירות בפרויקט הבוטיק CITY המוקם במרכז העיר. הזוכים בהגרלה, קיבלו את האפשרות לרכוש דירה בפרויקט במחיר של החל מ-777 אלף שקל לדירת 2 חדרים ועד כמיליון שקל לדירת 4 חדרים בקומה השישית והאחרונה.

בסיום ההגרלה כל המשתתפים שזכו חתמו על חוזה רכישה והשאירו דמי רצינות. בשבוע הקרוב הזוכים ישלימו את הרכישה. בנוסף, עוד כ-60 איש שלא זכו בהגרלה ביקשו להיכנס לרשימת המתנה במידה ואחת העסקאות לא תצא אל הפועל. היקף המכירות בכנס המכירות נאמד בכ-57 מיליון שקל.

פרויקט CITY מוקם על ידי פליקס והבה ואריה אלמוזלינו, יבואני עץ מבעלי חברת "אורצ'רד", בקרבת שכונת נעורים וסמוך למתחם הבילויים בעיר. על פי התכנון, יוקמו 2 מבני בוטיק בני 30 דירות כל אחד של 2.5,3-4 חדרים בגודל של 50-70 מ"ר. הפרויקט כולל 2 מרתפי חנייה עם כ-80 מקומות ולכל דירה תיבנה מרפסת שמש בגודל של עד 17 מ"ר. כיום המתחם עומד נטוש ובשבועות הקרובים היזמים יחלו לשפץ את המתחם והחזית ולהקים דירות בוטיק.

60 הרוכשים שזכו בהגרלה הבוקר רכשו את הדירות במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים מדירות חדשות בפרויקטים במרכז ראשון לציון. לדברי והבה "מדובר בפרויקט מאוד אטרקטיבי בעיקר לזוגות צעירים אשר מחפשים לרכוש דירה של עד 4 חדרים. את המחיר הנמוך הצלחנו לתת בזכות התאגדות של רוכשים דרך מועדון גרופי ומכירת כל הפרויקט ביום מרוכז אחד".

לדברי פליקס והבה "בשל המחירים הנמוכים של הדירות בפרויקט, חששנו שהמשקיעים ירכשו את כל הדירות ולזוגות הצעירים שזו הזדמנות מצויינת עבורם לא ישארו דירות. לכן, החלטנו לערוך הגרלה כדי לתת זכות שווה לכולם ללא הפלייה".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארנה פרי יחסי ציבור.