מפרסם: ארנה פרי יחסי ציבור
תאריך: 30/05/2011 15:48
נושא: נדל"ן
מגדלי נאמן בצפון תל אביב
מגדלי נאמן בצפון תל אביב
הודעה לעיתונות

חברת יוסי אברהמי החלה בשיווק המגדל האחרון במתחם מגדלי נאמן בצפון ת"א

דגם של המגדל הוטס באחרונה לסטודיו של יעקב אגם בפריז כדי שיעצב את החזיתות

המתחם כולל כביש גישה פרטי, פעוטון המיועד לילדי המתחם בלבד, גן פסלים, קאנטרי קלאב, בריכה, חדר כושר וספא

לאחר מאבקים משפטיים, השבוע בית המשפט אישר את ההסכם שחברת יוסי אברהמי חתמה עם עיריית תל אביב ובעלי הקרקע האחרונים במתחם מגדלי נאמן בתל אביב. בעקבות החלטת בית המשפט, החברה החלה לשווק את המגדל השביעי במתחם מגדלי נאמן בצפון תל אביב. על פי התכנון, החברה תקים מגדל בן 12 קומות וכ-40 יח"ד בנות 2-7 חדרים.

מדובר במגדל יוקרה שיכלול בין השאר דירות לופט בנות 3-3.5 חדרים (רצפה תיקרה – 5.4 מטר) ופנטהאוזים עם תקרות גבוהות בגדול של עד 384 מ"ר. לדברי יפה סדן, סמנכ"לית השיווק בחברת יוסי אברהמי "הפנטהאוזים ישווקו בשיטת האופן ספייס. כלומר החברה תתאים את החלוקה הפנימית של הפנטהאוזים על פי רצון הדיירים".

דירת 2 חדרים בפרויקט בשטח של 86 מ"ר תעלה החל מ-2.2 מיליון שקל. דירת לופט בת 3 חדרים בפרויקט תשווק במחיר התחלתי של 3.2 מיליון שקל, דירת 4 חדרים המשתרעת על פני 160 מ"ר משווקת במחיר של החל מ-4.35 מיליון שקל ודירת 5 חדרים החל מ-5.8 מיליון שקל. מקומה 9 יוקמו פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים.

"בשל אופיו האומנותי של המתחם אנחנו מתייחסים למגדל כיצירת אומנות מפני עצמה. החזית תעוצב על ידי האומן יעקב אגם. אומרת סדן ומוסיפה כי "לאחרונה העברנו דגם של הבניין לסטודיו של אגם בפאריז כדי שיעצב את החזיתות של הבניין. אנחנו חיכינו לרגע הזה כבר שנתיים. חלומו של כל יזם הוא להקים פרויקט יוקרה שהוא גם יצירת אומנות. אני שמחה שלאחר כל כך הרבה מאבקים משפטיים שנאלצנו לנהל לאחר הזכייה במכרז, הפרויקט יוצא לדרך".

כזכור ביולי 2009 חברת יוסי אברהמי רכשה 2.78 דונם תמורת 43.34 מיליון שקל (לא כולל מע"מ). אולם, בזמן הרכישה היו בחלקה זו מספר שותפים שהחזיקו 21.75% מהזכויות. בתום תהליך התמחרות ארוך ומאבקים משפטיים, החברה הצליחה לרכוש את יתרת ההחזקות על הקרקע ובשבועות הקרובים החברה צפויה לקבל היתר בנייה.

מתחם מגדלי נאמן כולל כיום 4 מגדלים הממוקמים בתל אביב סמוך לחוף הצוק. בימים אלה מוקמים במתחם 3 בניינים נוספים כך שבסוף הפיתוח זו תהיה בעצם שכונה יוקרתית סגורה עם 7 מגדלים. הקומפלקס שמאובטח 24 שעות כולל קאנטרי קלאב עם בריכה, חדר כושר וספא, פארק, גן פסלים ופעוטון.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארנה פרי יחסי ציבור.