מפרסם: ארנה פרי יחסי ציבור
תאריך: 12/06/2011 14:56
נושא: נדל"ן
הודעה לעיתונות

חברת זיתוני מכרה 250 דירות בכפר סבא הירוקה בהיקף של חצי מיליארד שקל

א.זיתוני: הכנסות של חצי מיליארד שקל ממכירת דירות בשכונה הירוקה בכפר סבא

תוך שלוש שנים נמכרו 259 יח"ד בפרויקט ECO; בימים אלה מסתיים תכנון השלב האחרון בפרויקט הכולל 183 יח"ד

חברת א.זיתוני מכרה משנת 2008 259 דירות בפרויקט ECO המוקם בשכונה הירוקה בכפר סבא בהיקף מכירות של כחצי מיליארד שקל.

החברה החלה לשווק את הפרויקט לפני כ-3 שנים. בתחילת השנה החברה רכשה בשיתוף חברת משה ויגאל גינדי באמצעות עסקת קומבינציה 15 דונם להקמת 183 יח"ד נוספות. לאחר חתימת העסקה, פרויקט אקו כולל 450 יח"ד.

מנתוני החברה עולה כי שלב א' אוכלס לפני מספר חודשים. שלב ב' הכולל 61 יח"ד יאוכלס בעוד כחודש. השלב השלישי בפרויקט הכולל 2 בניינים בני 6 קומות ו-42 יח"ד צפוי להתאכלס עוד כשנה וכל הדירות כבר מכורות. לפני כחודשיים הוחל בבניית ECO בוטיק (השלב הרביעי) הכולל 26 יח"ד וצפוי להתאכלס עוד כשנה וחצי. גם הוא נמכר במלואו. בימים אלה הוחל בבניית המגדל בשכנה. מדובר על מגדל בן 14 קומות שיאוכלס עוד כשנתיים. במגדל נותרו 2 דירות ופנטהאוז אחרון.

לאחרונה נמכרו שני פנטהאוזים בקומה ה-14 במגדל ב-3.6 מיליון שקל. הפנטהאוז האחרון שנשאר הוא בעצם דופלקס בן 6 חדרים המשתרע על פני 203 מ"ר וכולל 2 מרפסות בהיקף של 110 מ"ר. הפנטהאוז-דופלקס מוצע למכירה תמורת 3.9 מיליון שקל

לדברי אבי זיתוני, מנכ"ל החברה, "בימים אלה אנחנו מתחילים לתכנן את השלב האחרון בפרויקט הכולל את 183 יח"ד שרכשנו לפני מספר חודשים. כחברה שבעצם בונה 25% מהשכונה הירוקה החלטנו לבנות תמהיל בניינים שיתאים למעשה, גם לקהל רוכשים שאוהבים לגור במגדלים, וגם לאלו שעדיין יש להם צורך לגור במבנים נמוכים ואינטימיים. המבנה של השכונה הינו מבנה מדורג, כאשר בהיקף נבנים בניינים נמוכים וככל שמתקרבים למרכז כך עולה גובה המבנים, עד ל- 6 המגדלים המתוכננים במרכז השכונה".

חברת א.זיתוני הייתה בין החברות הראשונות שהחלו לבנות בשכונה הירוקה בכפר סבא. לדברי זיתוני, "כפר סבא הייתה העיר הראשונה שהחליטה להקים שכונה בה התב"ע עצמה מתווה את הנושא האקולוגי. תוכנית הבינוי שמאפיינת את הפרויקט היא מרווחים גדולים בין הבניינים. כל הבניינים מתוכננים על שדרות ירוקות ופארקים, כך שיש נגישות מלאה לאזורי המשחקים ללא חציית כבישים".

"השכונה הירוקה הצליחה למשוך קהל איכותי גם מהערים הסמוכות ולהוות אלטרנטיבה אטרקטיבית ומבוקשת, ע"י משפרי דיור וזוגות צעירים, מרעננה, הרצליה והסביבה, שמעוניינים לגור בשכונה מתוכננת שלוקחת בחשבון את כל צרכי האוכלוסייה ברמת החינוך, התרבות, הבריאות והפנאי. מחירי הדירות בפרויקט עלו בשנה וחצי האחרונות ב-25% אך אם זאת, עדיין מדובר באלטרנטיבה לערים יקרות כמו הרצליה ורעננה" הוסיף זיתוני.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ארנה פרי יחסי ציבור.