בדרך מהים או בדרך לפיקניק קופצים לקצב - נג'יב חינאוי
בדרך מהים או בדרך לפיקניק קופצים לקצב - נג'יב חינאוי
בשר טרי מהקצב ישר למנגל
בשר טרי מהקצב ישר למנגל
הודעה לעיתונות

בדרך מהים או בדרך לפיקניק קופצים לקצב ומרוויחים פעמיים

כולנו מכירים את התיאבון הזה שמרגישים בדרך חזרה מהים הביתה, או בדרך לפיקניק כשמחכים בקוצר רוח שהבשרים כבר יהיו על האש. ומה יותר טוב מבשר טרי מהקצב ישר למחבת או למנגל? עכשיו, בימות הקיץ החמים, בין הבילוי בחוף הים לפיקניקים בחיק הטבע, אין צורך להיערך מראש לקניות המצרכים. אפשר לקנות אותם על הדרך לכל מקום וגם להרוויח בקנייה.

רשת האטליזים והמעדניות "חינאוי בוצ'ר שופ" מציעה ללקוחותיה במסגרת מבצעי הקיץ להרוויח פעמיים: גם בשר טרי ישר מהקצב לאש, וגם הטבות ומתנות. לכל הלקוחות הקונים מכל מוצרי החנות ב-200 ₪ ומעלה, כולל מחלקת הבשרים, הגבינות, יינות ומשקאות חריפים, סלטים, פירות-ים ועוד – יינתן בקבוק למברוסקו מתנה.

חברי מועדון יוכלו לבחור בין 5% הנחה הניתנת להם באופן קבוע על כל מוצרי הרשת, לבין מבצע המעניק 50 ₪ מתנה בקנייה ב-300 ₪ ומעלה. למצטרפים למועדון יינתנו ההטבות כבר במעמד הקנייה הראשונה.

הסניפים בהרצליה וביפו פתוחים גם בשבתות, ובהחלט אפשר לקפוץ לקניות רגע לפני שניגשים להכנת ארוחת הצהריים המתוכננת. במקום תמצאו גם את כל הדרוש למנגל וכן שקיות תרמיות לשמירת הבשרים. בסניף קרליבך תקפים המבצעים רק במחלקת הבשר וכלי הבית.

לקבלת ההטבות יש להציג את הקופונים בעת הקנייה. את הקופונים ניתן להדפיס מדף המבצעים באתר החברה.

חינאוי בוצ'ר שופ
סניף הרצליה פיתוח – החושלים 6. טל' 09-8822660
סניף ת"א – קרליבך 25. טל' 03-6240458
סניף יפו – קדם 58. טל' 03-6822074
http://www.hinnawi.org.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מילת מפתח תקשורת שיווקית.