הודעה לעיתונות

"ספוט תקשורת ואסטרטגיה", תנהל את יחסי הציבור לכנס הבינ"ל הראשון לליצנות רפואית

הכנס ביוזמת פרויקט "רופאי חלום" יתקיים בירושלים ב 23-26.10.2011
בכנס יתארחו למעלה מ 70 ליצנים רפואיים ומומחים מאוסטריה, הולנד, דנמרק, ארה"ב, שוויץ ואף מהרשות הפלסטינית

חברת יחסי הציבור, "ספוט תקשורת ואסטרטגיה" בבעלותם של און לוי, ליאור רוטברט וגלעד היימן, תנהל את יחסי הציבור והתקשורת לכנס הבינלאומי, הראשון מסוגו לליצנות רפואית. הכנס יתקיים מטעם פרויקט "רופאי חלום" המציין בכנס עשור לפעילותו.

פרויקט "רופאי חלום" במימון הקרנות "מגי" ו"פילנור" , הינו פרויקט חלוצי הפועל לשילוב ליצנות רפואית במערך הטיפול הניתן בבתי החולים בישראל. הפרויקט פועל ב 22 מרכזים רפואיים בישראל וכולל צוות של 90 ליצנים רפואיים – 'רופאי חלום' העובדים בעיקר במחלקות הילדים.

בכנס שיתקיים בירושלים, יוצגו מחקרים ישראלים ובינלאומיים העוסקים בליצנות רפואית, הרצאות מרתקות לצד סדנאות לתרגול וללמידת טכניקות פעולה לליצנים רפואיים, ליווי הליצנים הרפואיים בעבודתם בבתי חולים בירושלים ומפגש עם צוות מטפל ומנהלי מחלקות.

"רופאי חלום" מקדמים את הפיכתה של הליצנות הרפואית למקצוע פארא-רפואי מתוקנן ומוכר המבוסס על הכשרה אקדמית ופיתוח המחקר בתחום. לדברי דניאל שריקי מנכ"ל קרן פילנור מפעילת הפרויקט: "פרויקט 'רופאי חלום' מציג גישה כמעט ייחודית בעולם, על פיה הליצן הרפואי אינו "בדרן" כי אם, מטפל המשולב בעבודת הצוות הרפואי.

"מטרתם המרכזית של יחסי הציבור הינה לקדם אג'נדה זאת ולחשוף לעיני הציבור ומקבלי ההחלטות את ייחודיותו של הפרויקט ואת נחיצותו הרבה לרווחת המטופלים הרבים במוסדות הרפואיים. העבודה בפאן התקשורתי לצד הפעילות היומיומית של הליצנים בשטח תסייע לנו במטרה זו".

ליאור רוטברט: "ליצנות רפואית כפי שמופעלת כבר עשר שנים על ידי פרויקט "רופאי חלום", היא עבודת קודש, שליחות של ממש. אנחנו גאים על תפקידנו לחשוף לעיני העולם את הפרויקט ואת ייחודו בתחום הליצנות הרפואית בתקווה כי נוכל גם אנחנו לסייע למיצוב חשיבות הפרויקט – להרחבתו לכלל המוסדות הרפואיים הארץ ובעולם ולמיסוד המקצוע. נשמח לגייס לשם כך את המקצועיות והניסיון רב השנים של צוות המשרד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספוט תקשורת ואסטרטגיה.