מפרסם: טל כץ תקשורת
תאריך: 17/10/2011 10:57
נושא:
הודעה לעיתונות

הועידה השישית של ענף הקניונים ורשתות המסחר תפתח ב-14 לנובמבר באילת

'''ועידת הקניונים ורשתות המסחר של ישראל מתקיימת זו השנה השישית ברציפות. דדי ריזל, יו"ר הועידה:"הועידה השנה תהיה הגדולה והמשמעותית ביותר מאז הקמתה "

הועידה השנתית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל תפתח באילת, ב- 14 בנובמבר בהשתתפות מאות מבכירי ענף הקניונים, רשתות המסחר, האופנה והבילוי בישראל. הועידה מתקיימת זו השנה השישית ברציפות באילת והיא פרי יוזמתו של דדי ריזל, מנכ"ל קניון גן העיר בת"א המשמש גם כיו"ר הועידה.

בועידה שתתקיים במשך שלושה ימים, במלון ישרוטל "הנסיכה", יתקיימו 10 מושבים מקצועיים שיעסקו במגוון נושאים ביניהם: שחיקת רשתות המסחר בישראל, דילמות כלכליות ופסיכולוגיות בהתנהגות צרכנים, תרחישי פגיעה בעורף בכלל ובחיי המסחר בקניונים בפרט, רשתות המסחר והקניונים בעידן מהפיכת הפרסום הדיגיטאלי, כמות המידע הרבה והמדויקת שיש כיום על כל לקוח, מפת הקניונים ורשתות המסחר בישראל של שנת 2015 ועוד.

השנה ייקחו חלק בוועידה אורחי כבוד רבים בניהם: השר להגנת העורף- מתן וילנאי וחתן פרס נובל לכלכלה-פרופ' ישראל אומן.

לדברי דדי ריזל, יו"ר הועידה: "הועידה היא צומת חשוב ויחידי מסוגו המאפשר מפגש בלתי אמצעי של כל ראשיו ומנהליו הבכירים של ענף הקניונים רשתות המסחר, האופנה והקמעונאות בישראל, השנה תתקיים הועידה בצל המחאות החברתיות, האיומים הביטחוניים, פתיחתם המואצת של קניונים ומרכזי מסחר רבים ברחבי הארץ ושחיקתם של רשתות האופנה והמסחר המקומיות."

ועידת הקניונים הראשונה נערכה בנובמבר 2006 ונכחו בה קרוב ל 200 משתתפים. מאז, כל ועידה גדלה בלמעלה מ-30% מקודמתה. הוועידה השישית עתידה להיות הגדולה מכל קודמותיה.
לדברי ריזל: "ועידת הקניונים ורשתות המסחר הפכה לכיכר העיר של כל בכירי הענף. יותר ויותר מנכ"לים מבינים ש"אם אתה לא שם, אתה לא קיים..." בכירי הענף ידרימו לאילת כדי לקחת חלק בהרצאות, בפאנלים, במפגשים, במופעים ובפעילויות השונות שילוו את הועידה לכל אורכה."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- טל כץ תקשורת.