מפרסם: Ms comms
תאריך: 06/11/2011 12:46
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

ARM רכשה את חברת Prolific

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הודיעה כי רכשה את חברת Prolific, המפתחת כלי תוכנה מובילים למיטוב תכנוני IC המקצרים באופן משמעותי את זמן הפיתוח ומשפרים את הביצועים של תכנונים מבוססי תא. פרוליפיק היא חברה בבעלות פרטית שבסיסה בניוארק, קליפורניה.

המורכבות ההולכת וגדלה של טכנולוגיות בתהליכים של 20 ננומטר ומטה הולידה את הצורך בפתרונות אוטומטיים למיטוב מערך. הרכישה הנוכחית מרחיבה את האסטרטגיה של ARM שמטרתה לספק מוצרי IP פיסי חדשניים שיאפשרו לשותפות של ARM להמשיך להחזיק במיצובן כמובילות ביישום של פתרונות SoC דלי הספק בעלי רמה גבוהה של אינטגרציה.

"אנחנו נמצאים בקשרי שיתוף פעולה מוצלחים עם פרוליפיק מזה כמה שנים", מספר סיימון סגרס, סגן נשיא בכיר ומנכ"ל החטיבת הפיסית של ARM. "הטכנולוגיה והמומחיות שנרוויח ברכישה זו ירחיבו את היכולות שלנו להאיץ תהליך של אימוץ נרחב של צמתי התהליך המתקדמים ב-20 ננומטר ומטה".

"לפרוליפיק היסטוריה של שיפור הנצילות של תזרימי תהליך תכנון פיסי מורכבים", אומר פול דה-דוד, נשיא ומייסד פרוליפיק. "שותפות ARM ייצאו נשכרות מקיצור זמן היציאה לשוק עבור פתרונות בצמתים מתקדמים תודות לתוספת של כלי המיטוב החדשניים של פרוליפיק, המאפשרים מיטוב של הספק, ביצועים ושטח עם האצה של צירי זמן הפיתוח".
הצוות של פרוליפיק יהפוך לחלק מצוות ה-IP הפיסי של ARM שבסיסו בסן חוזה, קליפורניה.

אודות פרוליפיק
פרוליפיק היא חברה בבעלות פרטית המספקת כלי תוכנה למיטוב התכנון של ICs חדשניים מאז 1995.

אודות ARM
חברת ARM מפתחת את הטכנולוגיה הנמצאת בליבת המוצרים הדיגיטאליים המתקדמים בעולם, החל ממוצרים ניידים, מערכות עבור השוק הביתי והארגוני, יישומים משובצי מחשב ותחומים טכנולוגיים בצמיחה.
חבילת המוצרים המקיפה של ARM כוללת מיקרו-מעבדים בטכנולוגיית RISC 16 ו-32 ביט, מעבדים גראפיים ((graphics processors, ספריות דיגיטאליות וזיכרונות משובצים
(Embedded Standard Cells Libraries and Memories), תאים היקפיים ((Peripheral Cells, תוכנות וכלי פיתוח, וכן פתרונות למימוש פונקציות אנלוגיות ומוצרי קישור מהירים. בשילוב עם קהילת השותפים הנרחבת של החברה, מוצרים אלה מספקים פתרון מערכתי מלא המעניק לחברות האלקטרוניקה המובילות, את היכולת להגיע אל השוק במהירות ובביטחון.
משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקיימברידג', אנגליה והיא מעסיקה יותר מ-1900 עובדים. לחברה 11 מרכזי פיתוח ו-11 משרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ. מנכ"ל החברה - שלמה רוזנברג. www.arm.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.