צילום: זיו אלון
צילום: זיו אלון
צילום: זיו אלון
צילום: זיו אלון
הודעה לעיתונות

קבוצת סקאל החלה להפעיל את שלושת חנויות השוקולד ומוצרי המזון בדיוטי פרי

סקאל פתחה את שלושת חנויות השוקולדים בנתב"ג תחת השם:

"More Chocolate &"

קבוצת סקאל אשר זכתה במכרז להפעלת 3 חנויות למכירת שוקולדים בשדה התעופה בנתב"ג תצא לרגל השקת החנויות במבצעים והנחות אגרסיביים

קבוצת סקאל, הנמצאת בבעלות סולי ומאיר סקאל, החלה בימים אלה להפעיל את שלוש חנויות השוקולדים אשר זכתה במכרז, להפעלתן בדיוטי-פרי, בנתב"ג.

החנויות נפתחו תחת השם "More Chocolate &" וכוללות : חנות המשתרעת על כ – 80 מ"ר, בצמוד למתחם האוכל בשטח הדיוטי פרי, דלפק המשתרע על כ – 50 מ"ר בכניסה לדיוטי פרי (מצד שמאל) וחנות נוספת של 40 מ"ר במתחם מקבלי הפנים (אינו בדיוטי פרי).

לרגל השקת החנות, קבוצת סקאל תצא במבצעים אגרסיביים ומסע קד"מ שיערך בטרמינל לטסים לחו"ל. המבצעים מכוונים ומיועדים לחג החנוכה: כל הרוכש במחלקת השוקולדים מעל 39$ יקבל מתנה יוקרתית לבחירתו: טובלרון 400 גרם או מכונת ממתקים בצורת מטוס של שוקולדים Mֵ&M או אריזת 400גרם של שוקולד celebration.
ובנוסף יערך מבצע: 4+1 במתנה על כל מחלקת השוקולדים, יש כפל מבצעים!

לדברי חיים סקאל: "בחנויות החדשות ניתן למצוא את מגוון מותגי השוקולדים הבינלאומיים כגון טובלרון M&M מילקה KIT KATאמיצ'אלי LINDT ועוד, היום ניתן לקנות שוקולדים בקלות מבלי לעמוד בתורים ארוכים ואף ניתן להשאיר את כל הקניות בארץ בשירות פטור ושמור. אנו נמשיך לשנות ולחדש את מגוון המוצרים ולהפתיע תמיד במבצעים מיוחדים ואטרקטיביים".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.