מפרסם: ספוט תקשורת ואסטרטגיה
תאריך: 07/02/2012 16:44
נושא: תיירות
הודעה לעיתונות

איסתא משיקה חברה בת חדשה - "איסתא סטייל"

'== החברה תעסוק בטיולי אינסנטיב לקבוצות סגורות ובטיולי יוקרה, בשיתוף חיים שוסטר. ==

איסתא, רשת הנסיעות הגדולה בישראל, הקימה חברה חדשה – "איסתא סטייל" שתעסוק בתחום טיולי התמריץ (אינסנטיב) וטיולי יוקרה פרטיים לקבוצות וליחידים (בנייה והתאמת מסלולים אישיים).

'איסתא סטייל' הוקמה בשותפות זהה ( 50-50) עם חיים שוסטר מהמומחים הגדולים בענף הנסיעות והטיולים, תוך שיתוף קשריו של שוסטר והיכרותו המעמיקה עם יעדים רבים ומיוחדים בעולם, עם העוצמה והקשרים של איסתא.

תחום האינסנטיב כולל טיולים מיוחדים למגזרי המשק השונים כולל חברות ביטוח, חברות טכנולוגיה וביוטכנולוגיה, תרופות, אלקטרוניקה ואחרות. החברה תתמקד בטיולי יוקרה איכותיים בהם ליעדים אקזוטיים ורחוקים, המשלבים אירוח בבתי מלון ייחודיים והכוללים עם ארוחות גורמה, הופעות, הפקות מקוריות, וערך מוסף ומפנק למטייל. טיולים מסוג זה, ניתנים לרוב ע"י החברות, בגין תגמול על הצטיינות מקצועית של העובדים או כטיולי מנהלים עד השכבה הבכירה ביותר בארגון.

בנוסף, תעסוק החברה בארגון טיולים לקבוצות סגורות ופרטיות המעוניינות לתור ביעדים ייחודיים ולא שגרתיים תוך הקפדה יתירה על פרטי המסלול ורמת ההדרכה.

תחום מרכזי נוסף בו תעסוק החברה, הוא תחום המטיילים העצמאיים מהחתך הסוציו אקונומי הגבוה אשר הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות. מטיילים אלה רוכשים טיול פרטי מתוכנן מראש הכולל יעדים מיוחדים בעולם תוך שילוב העדפותיהם האישיות עם לא מעט הפתעות ייחודיות לרגל אירועים כגון ימי נישואין, ימי הולדת והפקות שונות. בין היעדים המבוקשים ניתן למנות את בורמה, ויטנאם, קמבודיה, יפן, בוטאן, מרכז ודרום אמריקה, טנזניה, נמיביה, בוצואנה, אוסטרליה וניו זילנד ומגוון יעדים נוסף באירופה.

גם טיולים פרטיים אלה, מאופיינים בייעוץ מסלולים פרטני והתאמה אישית הכולל הזמנת טיסות, (לרוב, במחלקות היוקרה) בתי מלון בוטיק, רכבים ומדריכים צמודים ושלל האטרקציות הנלוות.

חיים שוסטר הוא אחד המומחים הגדולים בענף הנסיעות והטיולים. היה מבכירי החברה הגאוגרפית ועשה שם את מרבית דרכו המקצועית, ממדריך ועד מנכ"ל, ניהל חברות תיירות בוטיקיות, הגיש ציפורי לילה בגלי צה"ל, היה מרצה באקדמיה לאמנות בצלאל בתחום דתות ותרבויות המזרח הרחוק, מרצה בנושאים מגוונים ונחשב לאחד ממספרי הסיפורים המבוקשים להרצאות וסיפורים בארץ ובעולם.

שוסטר חתום אישית על כמה מפריצות היעדים לתיירות מהארץ. היה הישראלי הראשון בממלכת בוטאן, בבאלי שבאינדונזיה, בקמבודיה, היה שותף לפריצת הטיולים לסין עוד טרם שכוננו קשרים דיפלומטיים בין הארצות, בעל ידע וניסיון רבים וייחודיים ביעדים רבים בעולם.
לשוסטר תואר שני במנהל עסקים, נשוי ואב לחמישה ילדים ומתגורר במושב נווה ירק.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ספוט תקשורת ואסטרטגיה.