מפרסם: שגב מדיה
תאריך: 27/03/2012 18:42
נושא: חברה, חדשות
אפליקציית התרומה החברתית הראשונה
אפליקציית התרומה החברתית הראשונה
בוחרים משפחה ועושים לה חג שמח
בוחרים משפחה ועושים לה חג שמח
מזמינים חברים ומשלימים סל מזון למשפחה
מזמינים חברים ומשלימים סל מזון למשפחה
הודעה לעיתונות

אפליקציה ייחודית לתרומה החברתית הראשונה בישראל עבור משפחות נזקקות

ארגון יד עזרא ושולמית המסייע בכל ימות השנה למשפחות נזקקות, יזם אפליקציה ייחודית לקראת פסח שבאמצעותה מתאפשרת התרומה החברתית הראשונה בישראל.

באמצעות האפליקציה יכול כל אחד לקבל מידע עבור איזו משפחה הוא תורם. המידע הניתן בעמוד הפייסבוק של הארגון, כמובן הינו חלקי ושומר על חיסיון פרטי המשפחה. הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה הוא לחבר את ציבור התורמים לאנשים ולמשפחות שאליהן מועברת התרומה.

תהליך התרומה מתבצע כך: כל תורם מסמס את הספרה 10 למספר 5400 , סך כל התרומה הוא 10 שקלים שמועברים במלואם למשפחה. לאחר קבלת אישור על תרומתו, יכול התורם לבחור לאיזה משפחה הוא מעוניין להעביר את תרומתו. תחת הסיסמא " בוחרים משפחה ועושים לה חג שמח". בנוסף יכול התורם לראות כמה כסף נאסף עבור הסל למשפחה וכן לשתף את חבריו בפעילות.

הרעיון לאפליקציה נהגה במוחה של יוכי לאפין – מנהלת המדיה החברתית של הארגון. לאפין רתמה לרעיון את אורלי רונן מחברת פילנטרופ שעיצבה את האפליקציה ולדורי שבת מחברת LIKE ID שתכנת את האפליקציה, את מערכת הסליקה תרמה חברת Cellact.
לדברי לאפין " ההשראה לתרומה החברתית שאובה מסיפור הילדים סבא אליעזר והגזר שבו הסבא הביא את סבתא וגייסו את הנכד והנכדה, כלב, חתול ועכבר עד שבכוחות משותפים יצא הגזר. חשבתי על הרעיון שאחד יכול לגייס חברים ויחד למלא סל. המטרה הייתה לגרום לגולש להתחבר, הבנו שככל שהגולש ירגיש לאן הולכת תרומתו כך יהיה לו רצון חזק יותר לעזור ולכן בחרנו לספר את הסיפור של מקבל הסל.

האפליקציה לתרומה חברתית]

אודות הארגון:
הארגון הוקם בירושלים, ב- 1998, ע"י הרב אריאל לורי. מדיניות העמותה הינה לסייע לכל אדם ללא הבדלי דת גזע ומין. העמותה מתקיימת על טהרת ההתנדבות כאשר לב ליבה של הפעילות מתבצע ע"י מתנדבים וביניהם המשפחות המקבלות סיוע, נערים, מתנדבי המשמר האזרחי, תלמידי בתי הספר, תנועות הנוער ואחרים.

מטרות הארגון: מתן מענה רחב הכולל את כל קשת הצרכים למשפחות מעוטות יכולות וביניהם: קשישים, ילדים ונוער בסיכון.
מתן הזדמנויות להתפתחות, שינוי וצמיחה לכל אדם באשר הוא.
העמותה רשומה עפ"י חוק ובעלת כל האישורים הנדרשים (כולל סעיף 46 לפקודת המס).

לפרטים נוספים:
בת אל שגב, 0523432476, 077-5412161

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שגב מדיה.